معرفی نسل جدید نمایشگر‌های لمسی تاشو و رول شونده توسط شرکت Visionox

شرکت Visionox که یکی از تامین کنندگان نمایشگرهای محصولات شیائومی است، از نسل جدید صفحه نمایش‌های خود رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کشور چین میزبان اولین دوره کنفرانس جهانی صنعت صفحه نمایش است و تمامی شرکت‌های معتبر در حوزه تلفن‌های همراه، تلویزیون، مانیتور و انواع دیگر نمایشگرهای تجاری گرد هم آمده‌اند تا از محصولات جدید خود رونمایی کرده و یا قراردادهای مختلفی برای همکاری در حوزه تولید نمایشگرهای نوین انعقاد کنند. در این رویداد تا کنون صفحه نمایش‌های مختلف تاشو، رول شونده و لمسی مختلفی معرفی شده تا در آینده نزدیک از فناوری آن‌ها در محصولات تجاری استفاده شود اما یکی از جذاب‌ترین تولیدات این رویداد به شرکت چینی Visionox تعلق دارد. این شرکت شاید برای بسیاری از طرفداران دنیای فناوری گمنام باشد اما یکی از تولیدکنندگان برتر صفحه نمایش در جهان محسوب می‌شود و در بسیاری از محصولات مشهور، از نمایشگر‌های این شرکت استفاده شده است، به طور مثال، صفحه نمایش تلفن هوشمند شیائومی می میکس آلفا که چندی پیش معرفی شد، تولید شرکت Visionox است.

معرفی نسل جدید نمایشگر‌های لمسی تاشو و رول شونده توسط شرکت Visionox

این شرکت در کنفرانس جهانی صنعت صفحه نمایش از یک پنل اولد تاشو و یک پنل اولد رول شونده رونمایی کرد که با توجه به کیفیت و ویژگی‌های آن، احتمالا در آینده نزدیک در تلفن‌های و حتی تبلت‌های تاشو شرکت‌های چینی مانند هوآوی، شیائومی، اوپو و ویوو از آن استفاده خواهد شد. نمونه اولیه نمایشگر تاشو Visionox شباهت بسیاری به مدل موتورولا ریزار دارد البته گوشی تاشو موتورولا طراحی منحصر به فردی داشت اما این تلفن هوشمند جدید، طراحی ساده‌ای دارد. Visionox در این طرح اولیه یک تلفن هوشمند ساده با نمایشگر 6.47 اینچی آمولد را نشان می‌دهد که به صورت عمودی تا می‌شود. Visionox قول داده نمونه تجاری این نمایشگر در هنگام تا، کاملا بر روی هم قرار بگیرد و هیچ فاصله‌ای در میان دو نمایشگر وجود نداشته باشد.

معرفی نسل جدید نمایشگر‌های لمسی تاشو و رول شونده توسط شرکت Visionox

محصول دیگر شرکت Visionox یک نمایشگر رول شونده است که می‌تواند با شعاع 7 میلی‌متری رول شود، در این نمایشگر از فناوری سلولی لایه لایه استفاده شده که هنوز زمان زیادی تا تجاری شدن آن وجود دارد. Visionox این نمایشگر را بدون قرار دادن در یک نمونه تلفن هوشمند واقعی به نمایشگاه آورد.

انتهای پیام/

معرفی نسل جدید نمایشگرهای تاشو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار