معرفی برگزیدگان منطقه دو جشنواره قصه‌گویی در خرم‌آباد

اسامی پنج برگزیده پایانی بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی منطقه دو کشور در کانون پرورش فکری استان لرستان اعلام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  در مراسم پایانی بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی منطقه دو کشور که عصر روز دوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۸ در سالن اجتماعات کانون استان لرستان در شهر خرم‌آباد برگزار شد، پنج برگزیده راه‌یافته به بخش ملی این جشنواره مشخص شدند.

 حمید گلی، محسن هجری و علی خانجانی داوران این جشنواره از میان ۳۵ قصه‌گو از هفت استان قم، مرکزی، همدان، کرمانشاه، ایلام و کردستان و لرستان در مدت دو روز، برگزیدگان راه‌یافته به مرحله ملی این دوره از جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی را انتخاب و معرفی کردند.

محسن کریمی از استان قم با قصه «کشاورز و خروس»، پویا بازرگان از استان کرمانشاه با قصه «کیخسرو»، مسلم صالحی از استان لرستان با قصه «ساعت به وقت انار»، فریده محمودی از استان مرکزی با قصه «در صدف» و احمد عسگری از استان همدان با قصه «یک راه بهتر» اسامی برگزیدگان راه یافته به مرحله ملی و پایانی هستند.

همچنین هیات داوران جشنواره قصه‌گویی در منطقه‌ی دو کشور، رویا هواس‌بیگی از استان ایلام با قصه «تنبل‌خانه شاه عباس»، صبری رحیمی با قصه «کچل ننه» و سیدیاسر هاشم‌زاده با قصه «بره سرخ و شاهزاده غمگین» هر دو از استان کردستان، شورانگیز شاهینی از استان کرمانشاه با قصه «خاله گردن دراز»، زهرا اکبری‌نژاد از استان لرستان با قصه «گرگ شکمو»، آزاده محمدی از استان مرکزی با قصه «یک قاچ هندوانه شیرین» و فریبا عزتی از استان همدان با قصه «آقای هزارپا و کفاش» را نیز به عنوان نفر‌های شایسته تقدیر معرفی کردند.

در آیین پایانی این جشنواره مسلم صالحی از استان لرستان با قصه «ساعت به وقت انار»، از سوی داوران نوجوان متشکل از نیما بیرانوند، مرضیه دلفان و پریا مرادی به عنوان برگزیده معرفی شد.

همچنین در این مراسم از صدیقه رحیم‌پور پیشکسوت قصه‌گویی استان لرستان، همراه با پخش نماهنگی از چند مرحله شرکت در جشنواره‌های مختلف استانی، منطقه‌ای و کشوری این قصه‌گو، تجلیل شد.

انتهای پیام/د

برگزیدگان منطقه دو جشنواره قصه‌گویی در خرم‌آباد معرفی شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.