شرکت ۷۴ مدیر مدرسه بهبهان در کارگاه آموزشی برنامه ویژه مدرسه

مدیر آموزش و پرورش بهبهان از برگزاری کارگاه آموزشی برنامه ویژه مدرسه با شرکت ۷۴ مدیر مدارس مقطع ابتدایی شهرستان خبر داد.

 رسول عبدی پور مدیر آموزش و پرورش بهبهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: یکی از برنامه‌های مهم این مقطع برنامه بوم یا برنامه ویژه مدرسه است که با رویکرد فرهنگی- تربیتی و با تکیه بر آموزش‌های مهارت محور و بسط فعالیت‌های پرورشی در سطح مدارس ابتدایی و متوسطه دوره اول از پایه چهارم تا پایه نهم به اجرا در می‌آید.

او افزود: اجرای باکیفیت و مطلوب این برنامه در آموزشگاه‌ها مستلزم آموزش موثر مدیران، معاونین و معلمان و پایش دقیق و مستمر فعالیت‌های در ضمن انجام کار است.

عبدی پور بیان داشت: در همین زمینه کارگاه آموزشی برنامه ویژه مدرسه با حضور ۷۴ مدیر مدارس مستقل شهرستان برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان تصریح کرد: روسا، معاونین آموزشی و پرورشی، کارشناسی انجمن اولیا و مربیان و معاونت پژوهش و برنامه ریزی آموزشی ادارات آموزش و پرورش از مجریان اصلی برنامه هستند.

این مقام مسئول گفت: از اهداف مهم برگزاری این کارگاه دانش افزایی می‌توان پاسخگویی به نیاز‌های منطقه ای، تنوع بخشی به محیط‌های یادگیری با بهره گیری از امکانات و فضای آموزشی خارج و داخل کلاس و مدرسه، ایجاد فضای شاداب و موثر در یادگیری و ارتقاء جایگاه مدرسه در اذهان عمومی تحت عنوان محله برای مدرسه، مدرسه برای محله است.

او ادامه داد: در این برنامه مدارس موظفند در طول یک سال تحصیلی حدود ۶۰ ساعت از زمان آموزشی را به برنامه ویژه مدرسه اختصاص داده به گونه‌ای که یادگیری در قالب فعالیت‌های میدانی و مهارتی صورت پذیرد.

کارگاه آموزشی برنامه ویژه مدرسه مدارس مقطع ابتدایی شهرستان در آموزشگاه سمیه برگزار شد و طبق برنامه ریزی‌های انجام شده در سایر مدارس این مقطع اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.