کشف یک تن و ۳۰ کیلوگرم مواد مخدر در سراوان

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: در درگیری مسلحانه پلیس "سراوان" با سوداگران مرگ، یک تن و ۳۰ کیلو انواع مواد مخدر کشف شد.

کشف یک تن و ۳۰ کیلوگرم مواد مخدر در سراوانسردار احمد طاهری جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان، در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سراوان با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از جا به جایی محموله مواد مخدر از مناطق مرزی به این شهرستان مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار داد.

او  افزود: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سراوان با رصد مداوم تحرکات اعضای این باند قاچاق مواد افیونی، ساعت ۲۰:۳۰ شب گذشته قاچاقچیان را که با یک خودروی تویوتا در یکی از جاده‌های فرعی این شهرستان در تردد بودند، شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ به محض ورود به منطقه کمین، بدون توجه به ایست مأموران انتظامی شروع به تیراندازی به سمت خودرو‌های پلیس کردند و با عوامل انتظامی درگیر شدند.

سردار طاهری عنوان کرد: در این درگیری که ساعتی به طول انجامید، قاچاقچیان در مواجهه با آتش پر حجم تکاوران پلیس، عرصه را بر خود تنگ دیدند و ضمن رها کردن خودرو با استفاده از تاریکی شب به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: در این عملیات جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر در بازرسی از خودروی توقیف شده، یک تن و ۳۰ کیلو و ۷۰۰ گرم انواع مواد افیونی شامل ۹۹۳ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک، ۲۵ کیلو و ۸۰۰ گرم هروئین و ۱۱ کیلو و ۱۰۰ گرم سایر مواد مخدر را کشف کردند.

او  با اشاره به ادامه تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری اعضای این باند قاچاق خاطر نشان کرد: مأموران نیروی انتظامی با هوشیاری کامل در گلوگاه‌ها و ورودی‌های قاچاق مواد مخدر حضوری فعال دارند و در راه مبارزه با این بلای خانمان سوز از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

انتهای پیام/ع

کشف موادمخدر در سیستان وبلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار