بسته اخبار حوادث امروز ۶ آذر ماه ۹۸؛

۶ مصدوم در اثر برخورد سمند با کامیون / گاز پیک نیک موجب آتش در داخل میدل باس شد

مهم‌ترین حوادث امروز چهارشنبه ۶ آذر ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، مهمترین حوادث امروز چهارشنبه ۶ آذر سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

تصادف سمند با کامیون ۶ مصدوم بر جای گذاشت

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: حادثه رانندگی روستای لج از توابع بخش مرکزی ۶ مصدوم داشت که آتش نشانان طی تماسی در محل حضور داشتند.

او افزود: در این حادثه که روز گذشته ساعت ۱۲ بامداد در نزدیکی روستای لج رخ داد، یک دستگاه سواری سمند با یک دستگاه کامیون باری برخورد کرد.

او اضافه کرد: کامیون که از قبل در اثر برخورد با پل محل از جاده خارج شده بود خودروی سمند نیز با علایم تخطی از سرعت مطمئنه و توجه نکردن به علایم رانندگی نیز به شدت با ماشین باری برخورد کرده، تمامی سرنشینان داخل سمند مصدوم و گروه‌های آتش نشانی مصدومین را پس از رهاسازی تحویل فوریت پزشکی دادند و برای مداوا به بیمارستان امام خمینی منتقل داده شد.

احمدی تصریح کرد: محور‌های ارتباطی این شهرستان یکی از پر تصادف‌ترین محور ارتباطی است، و شهروندان در صورت دیدن حادثه با سامانه ۱۲۴ به آتش نشانان اطلاع رسانی کنند.

عمل کردن سوپاپ پیک نیک در میدل باس موجب انفجار شد

احمدی مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: اشتعال گاز پیک نیک در داخل میدل باس موجب انفجار آن شد که در این حادثه آتش نشانان به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: کانون حریق داخل میدل باس بود و آتش گرفتن سیلندر گاز پیک نیک در محل موجب آتش گرفتن آن شد که با تلاش اهالی محل آن را به بیرون میدل باس انتقال دادند و با جلوگیری از انفجار آن آتش نشانان حریق را مهار کردند.

او ادامه داد: این آتش سوزی خسارت جانی و مالی نداشت.

آتش علف‌های هرز در گورستان مقبره الشعرا / ۳ حادثه مربوط به آتش سوزی پوشش‌های گیاهی

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: آتش سوزی در عرصه مرتعی در محدوده گورستان مقبره الشعرا این شهرستان ساعت ۹ دیشب اتفاق و به وسیله ۱ گروه ۳ نفره از آتش نشانان به شدت مهار شد.

او افزود: دومین مورد آتش پوشش گیاهی نرسیده به روستای یوسفکند بوده که یک هکتار آن آتش گرفته و به مدت ا و نیم ساعت مهار شد.

احمدی تصریح کرد: و سومین مورد آتش علف‌های هرز در محل پارک ملت اتفاق و آتش نشانان با حضور به موقع از سرایت آن به محل‌های دیگر جلوگیری کردند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد اظهار داشت: امسال نیز بیش از ۴۰۰ مورد از آتش سوزی مربوط به پوشش‌های گیاهی و علف‌های هرز بوده که بیشتر آن به وسیله عوامل انسانی اتفاق افتاده است.

مهار حریق خودروی پراید بر اثر نقص فنی

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: اتصال سیم کشی خودروی پراید موجب آتش گرفتن آن شد.

او افزود: طی تماس مردمی به مرکز ستاد فرماندهی ۱۲۵ آتش نشانی مهاباد اطلاع داده شد که بلافاصله یک گروه ۳ نفره آتش نشان به همراه دستگاه خودروی اطفایی به محل حریق در خیابان کوی زیبا این محل اعزام شدند.

او با بیان اینکه علت حادثه اتصال در سیستم سیم کشی برق از ناحیه جعبه دینام نصب شده بوده، اضافه کرد: در این حادثه به کسی آسیب جانی نرسید، ولی متاسفانه اتاق خودروی مذکور در آتش سوخت.

احمدی میزان خسارت را به وسیله کارشناسان اعلام کرد و گفت: ۳ ایستگاه آتش نشانی فعال در سطح شهر با ۵۰ نفر پرسنل خدمات آتش نشانی را بر عهده دارند.

گیر کردن یک نفر در آسانسور

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: و آخرین مورد از حوادث در این هفته یک نفر در داخل آسانسور به مدت ۱۰ دقیقه که نقص فنی موجب گیر کردن آن شد به وسیله آتش نشانان رها سازی شد.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.