درخشان: غیبت طولانی ویلموتس به نفع تیم ملی نیست/ برانکو گزینه مناسبی در این مقطع حساس است

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: به نظرم کی روش ادا و اصولش بیشتر از ویلموتس بود و باید به سرمربی تیم ملی بیشتر فرصت بدهند.

حمید درخشان کارشناس فوتبال کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اتفاقات رخ داده برای کادر فنی تیم ملی کشورمان گفت: به هر حال مطالبی درباره تغییر و تحولات در کادر فنی تیم ملی کشورمان در رسانه‌ها مطرح می‌شود، اما مهم این است که مارک ویلموتس یا برانکو ایوانکوویچ هر کدام که هدایت تیم ملی را برعهده می‌گیرند در نهایت بتوانند به تیم ملی کمک کنند. همچنین فدراسیون فوتبال باید تدابیری در نظر بگیرد تا تیم ملی نتایج لازم را کسب کند.  

کارشناس فوتبال درباره بهانه‌های ویلموتس برای بازگشت به تیم ملی بیان کرد: به نظرم کارلوس کی روش ادا و اصولش بیشتر از ویلموتس بود. همچنین باید به ویلموتس فرصت بدهند تا او بتواند توانایی خود را اثبات کند. به هر حال در این زمان کوتاه نباید از سرمربی تیم ملی انتظار معجزه داشته باشیم.  

درخشان: کی روش ادا و اصولش بیشتر بود/ غیبت طولانی ویلموتس به نفع تیم ملی نیست/ برانکو گزینه مناسبی در این مقطع حساس است

غیبت طولانی ویلموتس دارای اشکال است 

درخشان درباره اینکه ویلموتس مربی پروازی است، گفت: به هر حال قرارداد ویلموتس را باید طوری تنظیم می‌کردند که زمان ورود و خروجش مشخص بود و از تجربه دوران کی روش  باید استفاده می‌کردند تا این مشکلات برای جایگزینش پیش نیاید. من نمی‌دانم قرارداد ویلموتس به چه صورت است، اما غیبت طولانی این سرمربی در ایران اشکال دارد. اگر ویلموتس نتواند همیشه در خدمت تیم ملی باشد در آن صورت به درد تیم ملی نمی‌خورد و ما باید به دنبال مربی باشیم که تیم‌های پایه فوتبالمان را زیر نظر داشته باشد و از حضورش در فوتبال استفاده کنیم. همچنین مسئولان فدراسیون فوتبال باید با ویلموتس صحبت کنند و اگر او نتواند حضور مداوم در ایران داشته باشد بهتر است گزینه دیگری را برای تیم ملی انتخاب کنند.  

کارشناس فوتبال درباره اینکه تغییر و تحولات کادر فنی تیم ملی به نفع کشورمان است یا نه! بیان کرد: به هر حال تغییر و تحولات در تیم ملی بستگی به گزینه مدنظرمان برای هدایت ملی پوشان دارد. اگر مربی نا آشنا به فوتبال کشورمان به خدمت بگیریم در آن صورت جابه جایی سرمربی تیم ملی اشتباه است، اما اگر برانکو گزینه فدراسیون فوتبال است به نظرم او فرد مناسبی برای تیم ملی در این مقطع حساس است چرا که شناخت لازم  درباره  فوتبال کشورمان  دارد.  

برانکو تنها گزینه مناسب برای تیم ملی فوتبال است 

درخشان درباره اینکه برانکو گزینه مناسبی برای تیم ملی فوتبال است، گفت: برانکو با وجود اینکه در تیم ملی فوتبال کشورمان موفقیت خاصی بدست نیاورد، اما او تنها گزینه‌ای است که می‌تواند به تیم ملی کمک کند. علاوه بر این مربی داخلی هم می‌تواند  برای تیم ملی  فوتبال در این مقطع کارساز باشد.  

او درباره اینکه چرا برانکو از همان ابتدا برای هدایت تیم ملی فوتبال انتخاب نشد، بیان کرد: فدراسیون فوتبال بعد از جدایی کی روش نمی‌توانست برانکو را به عنوان جانشین انتخاب کند، چون در آن زمان برانکو مسئولیت داشت و تیم الاهلی عربستان پیشنهاد بالاتری به او داده بود و در نهایت به این تیم عربی پیوست.  

درخشان: کی روش ادا و اصولش بیشتر بود/ غیبت طولانی ویلموتس به نفع تیم ملی نیست/ برانکو گزینه مناسبی در این مقطع حساس است

کارشناس فوتبال درباره شرط برانکو برای حضور در تیم ملی فوتبال کشورمان بیان کرد: به هر حال اخذ مطالباتش از تیم پرسپولیس حق طبیعی برانکو است و باید طبق قانون مطالباتش را پرداخت کنند. امیدوارم تصمیم درستی برای تیم ملی کشورمان گرفته شود که به نفع فوتبال کشورمان باشد.  


بیشتر بخوانید: طالقانی: در جلسه هفته پیش اعضای هیئت رئیسه هیچ صحبتی درباره برانکو نشد


 پرسپولیسی ها در پست اصلی شان کارایی خود را نشان دادند 

درخشان درباره اینکه تیم ملی فوتبال با این وضعیت به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر صعود می‌کند، گفت: به نظرم تیم ملی شایستگی صعود به جام جهانی دارد و فقط هماهنگی  و هدایت تیم ملی برای بازی‌های آینده مانده است که باید این موضوع هر چه سریعتر روشن شود.  

 سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره برتری این تیم برابر تیم صنعت نفت آبادان و صعود به مرحله بعد جام حذفی اظهار کرد: تیم پرسپولیس نسبت به دیدار‌های قبلی بهتر بازی کرد و یکسری از بازیکنان در پست خود بازی کردند و کارایی خودشان را نشان دادند. به هر حال  نحوه بازی پرسپولیسی‌ها خیلی خوب شده بود و به تدریج بهتر از این هم می‌شوند. اگر سرخپوشان پایتخت همین ترکیب برابر صنعت نفت آبادان را در بازی‌های بعدی هم استفاده کرده و اشکالات برطرف کنند و با ارائه بازی روان می‌توانند گل‌های بیشتری به ثمر برسانند.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار