اکرمی در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

نماینده مجلس باید زمان شناس و مردم شناس باشد/ تحزب راه‌حل ریشه‌ای مشکلات کشور

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: نماینده مجلس به معنی واقعی کلمه باید زمان شناس و مردم شناس باشد و خواسته‌های مردم را درک کند.

/////////////////////////////////////////حجت الاسلام سیدرضا اکرمی عضو جامعه روحانیت مبارز در گفت‌و‌گو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آمادگی نیرو‌های انقلابی برای ورود به انتخابات مجلس، اظهار کرد: اگر می‌خواهیم مشکلات کشور را ریشه‌ای حل کنیم باید تحزب داشته باشیم، معتقدم کشور نیازمند ۵ حزب قوی و نیرومند است.

او با بیان اینکه تشکل‌های سیاسی نباید فصلی و مقطعی عمل کنند، گفت: احزاب علاوه بر انتخابات مجلس، ریاست جمهوری و شورا‌ها باید در طول سال هم فعال باشند، اگر می‌خواهیم انتخابات مجلس را به خوبی برگزار کنیم، ابتدا داوطلبان باید قانون اساسی و آئین‌نامه مجلس را بخوانند تا متوجه اختیارات خود به عنوان نماینده مجلس شوند.


بیشتر بخوانید:  فکر بسیجی در عرصه مبارزه با فساد موفق خواهد بود  


عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس باید یک دوره کارآموزی داشته باشند، عنوان کرد: نمایندگان مجلس باید بدانند که به کجا می‌خواهند وارد شوند و چه وظایفی دارند. در دوره اول مجلس شورای اسلامی نماینده‌ای بود که بعد از انتخابات گفت من تصور می‌کردم که فاعل بالاختیارم، اما اکنون متوجه شدم که مفعول بالاضطرارم.

فعال سیاسی ادامه داد: نماینده مجلس به معنی واقعی کلمه باید زمان شناس و مردم شناس باشد و خواسته‌های مردم را درک کند، مردم الان اقتصاد فعال، اشتغال و نظارت می‌خواهند، به طور کلی معتقدم نیاز ما اکنون یک مجلس انقلابی و بابصیرت است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار