فرماندار پارس آباد:

۲۸ مدال طلا حاصل تلاش تیم کاراته پارس‌آباد در مسابقات بین المللی

فرماندار پارس‌آباد مغان از کسب ۲۸ مدال مختلف توسط تیم کاراته این شهرستان به عنوان نماینده استان اردبیل در عرصه‌های بین‌المللی خبر داد.

۲۸ مدال طلا حاصل تلاش تیم کاراته پارس‌آباد در مسابقات بین المللیبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، علی علایی روز چهارشنبه در مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی کاراته و ووشو پارس‌آباد افزود: تیم کاراته شهرستان پارس‌آباد ۱۹ مدال در رده پسران و ۹ مدال در رده دختران مسابقات قهرمانی کشور که به میزبانی استان گیلان برگزار شد،کسب کرده و در جایگاه برتر قرار گرفت.

او گفت: سعید جاوید ووشوکار پارس‌آبادی نیز اخیرا در مسابقات قهرمانی کشور توانست با شکست حریفان خود صاحب مدال طلا شده و به عضویت تیم ملی ووشو در وزن ۶۰- کیلوگرم درآید.

او از اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل از بی‌توجهی به هیات‌های ورزشی انتقاد کرد و افزود: تیم‌های ورزشی منطقه که در تمام مسابقات صاحب مدال‌های رنگارنگ قهرمانی شده‌اند، هیچ کمکی از سوی اداره کل و شهرستان دریافت نکرده و از محل درآمد‌های شخصی و خانوادگی در این مسابقات هزینه کرده‌اند.

علایی تشریح کرد: مربیان دلسوز ورزشی در تمام رشته‌ها با دست خالی و بدون امکانات و تجهیزات ورزشی و حتی مشاوره و منابع مالی شبانه‌روزی تلاش می‌کنند که جای تقدیر دارد.

او همچنین از انتصاب برات پیری به عنوان نایب رییس این اداره خبر داد و افزود: باید با بهره‌گیری از تجربیات و توانایی کارشناسان و هیات‌های ورزشی برای توسعه ورزش تلاش شود.

انتهای پیام/ج

مراسم تجلیل از ۲۸ مدال‌آور ملی پوش ووشو و کاراته پسر و دختر پارس آباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار