صبح امروز صورت گرفت؛

بازدید سرزده رئیس قوه قضاییه از دادگستری شهریار

رئیس قوه قضاییه در دیداری از پیش اعلام نشده به شهریار رفت و در ساختمان دادگستری با مراجعین و مقامات قضایی دیدار و گفتگو کرد.

بازدید سرزده رئیس قوه قضاییه از دادگستری شهریاربه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، صبح امروز رئیس قوه قضاییه در دیداری از پیش اعلام نشده به شهریار رفت و در ساختمان دادگستری با مراجعین و مقامات قضایی دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این بازدید حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی با حضور در شعبات مختلف حقوقی، کیفری و مدنی دادگستری، به گفت‌وگو با مراجعه کنندگان پرداخت و به مشکلات آن‌ها از نزدیک رسیدگی کرد.

در پایان این بازدید حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در گفت‌وگو با رئیس دادگستری شهریار در جریان آخرین وضعیت قضایی شهرستان شهریار قرار گرفت.


بیشتر بخوانید: بازدید دادستان کل کشور از زندان فشافویه/ بررسی وضعیت بازداشتی‌های اغتشاشات اخیر


همچنین در حاشیه این بازدید، تعدادی از مراجعه کنندگان، پرونده‌های خود را با رئیس قوه قضاییه در میان گذاشتند و حجت الاسلام و المسلمین رئیسی دستورات لازم را برای بررسی مشکلات قضایی صادر کرد؛ بنابراین گزارش، پس از پایان بازدید رئیس قوه قضاییه از دادگستری شهریار، حجت الاسلام و المسلمین رئیسی با حضور در منزل شهید امنیت، مرتضی ابراهیمی با خانواده این شهید بزرگوار دیدار و گفت‌وگو کرد.

متعاقبا جزئیات این دیدار منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار