مجلس شورای اسلامی با ایجاد چهار منطقه ویژه اقتصادی در استان مرکزی موافقت کرد.

تصویب ایجاد چهار منطقه ویژه اقتصادی استان مرکزی در مجلسبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  ایجاد چهار منطقه ویژه اقتصادی در استان مرکزی با طرح در صحن مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید.

حجت الاسلام سلیمی نماینده محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  ضمن تائید این مطلب گفت: از این چهار منطقه ویژه اقتصادی که برای استان مرکزی تصویب شد یکی مربوط به اراک و سه تای دیگر مربوط به محلات و دلیجان است.

حجت الاسلام سلیمی افزود: در دلیجان منطقه ویژه اقتصادی عایق‌های رطوبتی و در محلات مناطق ویژه اقتصادی سنگ و گل که قبلا این مناطق تصویب شده بود و شورای نگهبان ایراداتی گرفته بود که در نشستی که با حضور اعضای محترم شورای نگهبان در مجلس داشتیم این ایرادات مرتفع شد و مجددا برای بار دوم مجلس به این مناطق ویژه رای داد.

او اضافه کرد: البته این بر میگردد به شورای نگهبان، قطعا احداث این مناطق کلید میخورد و اگر ایرادی گرفته شود صددرصد در مجلس مرتفع میکنیم و اگر مرتفع نشد به مجمع میرود.

نماینده محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: بنظر میرسد فضای عمومی در مجمع موافق با این مسئله باشد و این اقدام، اقدام بسیار بزرگ و تحولی ژرف و جدی در حوزه محلات و دلیجان در حوزه اقتصادی ایجاد خواهد کرد که امیدواریم بتوانیم با اجرایی کردن این مصوبه یک تحول معناداری در محلات و دلیجان مشاهده کنیم.

انتهای پیام / ج

مجلس شورای اسلامی با ایجاد چهار منطقه ویژه اقتصادی در استان مرکزی موافقت کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.