رئیس سازمان برنامه و بودجه:

۲ هزار و ۴۲۰ میلیارد تومان کمک حمایتی پرداخت شد/ درخواست مشمولین دریافت یارانه معیشی پیگیری می شود

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: تا کنون ۲ هزار و ۴۲۰ میلیارد تومان کمک حمایتی به مردم پرداخت شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه صبح امروز در بدو ورود به بوشهر در جمع خبرنگاران بیان کرد: کمک حمایتی از ۵۵ هزار تومان تا ۲۰۵ هزار تومان است که تاکنون ۲ هزار و ۴۲۰ میلیارد تومان به مردم پرداخت شده است.

او با اشاره به طرح حمایت و یارانه معیشتی، گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی موظف شد، شرایط همه کسانی را که متقاضی دریافت یارانه حمایت معیشتی هستند بررسی کرده و با اعلام به سازمان برنامه و بودجه بلافاصله وجوهی که متعلق به آنان است و مشمول دریافت یارانه معیشی می‌شوند ظرف همین ماه و حداکثر تا ماه آینده به صورت دو پرداخت با هم انجام شود.

بیشتر بخوانید:

هفت آذر؛ روزی که به نام دریادلان در تاریخ ایران ماندگار شد

ناامنی های اخیر گام آخر دشمن برای ضربه به نظام بود

رئیس سازمان برنامه و بودجه، یگیری مصوبات سفر اسفند ۹۷ رئیس جمهور به استان بوشهر را از جمله اهداف سفرش به بوشهر اعلام کرد و افزود: همچنین قرار است در این سفر ۵۰۰ واحد از دو هزار واحد مسکونی که برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد با همکاری مشترک سازمان برنامه و بودجه  ساخته شده است واگذار شود.

نوبخت ادامه داد: بازدید از راه آهن بوشهر- شیراز،  شرکت در نشست شورای برنامه ریزی استان و ستاد اقتصاد مقاومتی از دیگر برنامه‌های سفر به بوشهر است.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمد علی ربی زواره کد ملی ۱۱۸۹۵۰۹۵۸۱
۲۰:۲۳ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
یارنه معیشتی قبل از عید چون فقط فروردین را ریختن بنده تولید کننده بودم به علت نوسانات قیمت ورشکسته ام حتی خانه ام را به بدهی دادم کسی دیگه با حسابم کار میکند به اداره ثبت اسنا مراجعه نمایید که بنده ارثیه مرحم پدرم را فرختم لطفا چون به بانک کشاورزی وصادرات بدهکارم یارنههای قبل از عی را هم به حساب خانواده بند بریزید تا گره ای از کارم باز شود با تشکر احمد علی ربی زواره کد ملی ۱۱۸۹۵۰۹۵۸۱