تفکر بسیجی داشتن عیار یک بسیجی است

امام جمعه  شهرستان طبس گفت: عیار یک بسیجی در چار چوب انقلاب به داشتن تفکر بسیجی و قبول آن است که در مرحله اول باید یک بسیجی مکتبی باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،‍ حجت الاسلام محمدی سبزواری، امام جمعه  شهرستان طبس خطاب به بسیجیان گفت: انقلاب باعث تشکیل بسیج شد و رابطه انقلاب و بسیج رابطه تعاملی است.

او با اشاره به دوران طاغوت  افزود: بسیج مردمی باعث انقلاب شد  و اگر بسیج نبود جنگ به پیروزی ختم نمی‌شد.

‍ حجت الاسلام والمسلمین محمدی سبزواری ادامه داد: اگر امروز با گذشت ۴۰ سال از بسیج و انقلاب این قدر مقتدرانه در عرصه‌های مختلف قدرت خود را به نمایش گذاشتیم به خاطر بسیج است.

امام جمعه  شهرستان طبس اظهار کرد: عیار یک بسیجی در چار چوب انقلاب به داشتن تفکر بسیجی و قبول آن است که در مرحله اول باید یک بسیجی مکتبی باشد.

او با اشاره به اینکه یک بسیج باید با بصیرت باشد و آگاهی لازم و کافی را داشته باشد گفت: این بدین معناست که باید دشمن را بشناسد وابزار آن را بداند و راه مقابله با آن را بشناسد.

محمدی تصریح کرد:اگر در کشور ما دشمن در سال‌های ۷۸ و ۸۸ و ۹۶ و ۹۸ در کشور آشوب به پا می‌کنند، بسیجی باید در این گرداب‌ها دشمن را بشناسد.

امام جمعه با بیان اینکه یک بسیجی باید ولایت مدار و پیرو ولایت باشد گفت: در طول این ۴۰ سال هر گاه کشتی انقلاب در گرداب و طوفان دریا گیر کرده بود این ولایت و ناخدای این انقلاب بوده است که نظام ما را حفظ کرده است.

محمدی با باشاره به اینکه شهرستان طبس بسیجی باید مسئولیت پذیر باشد و اگر مسئولیتی به اوسپرده شود گفت: نباید شانه خالی کند و رهبر انقلاب می‌فرمایند حرکت جهادی و تلاش جهادی بدین معناست.

او افزود: بسیجیان پیشکسوت ما باید با نشاط در کنار بسیجیان گام دومی ما همراه شود تا حرکت نظام ما را به پیش ببرد.

انتهای پیام / ط ا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار