توزیع رایگان کتاب در مدارس به منظور کاهش نزاع

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام از توزیع تعدادی کتاب آموزشی در بین دانش آموزان به منظور جلوگیری ازنزاع و درگیری خبر داد.

توزیع رایگان کتاب به منظور کاهش نزاع در مدارس

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام , سرهنگ فرزاد یاسمی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: برابر نظرسنجی‌های انجام شده توسط کارشناسان معاونت اجتماعی انتظامی استان ایلام، نزاع و درگیری مهمترین آسیب اجتماعی در بین جامعه استان ایلام است.

او افزود: با توجه به اینکه آسیب شناسی و رفع آن بایستی از پایه صورت گیرد معاونت اجتماعی انتظامی استان ایلام کتابی را به عنوان شوخی به رنگ دعوا که حاوی دانستنی‌های انتظامی و اجتماعی است را تهیه و چاپ نموده و در آینده نزدیک نیز در بین دانش آموزان و جامعه هدف توزیع می‌کند.

 یاسمی اظهار کرد: این کتاب کوچک و مفید با زبانی شیوا برای رده‌های سنی پایین تهیه شده تا دانش آموزان با مطالعه محتویات آن از شوخی‌های مدرسه‌ای که به دعوا مبدل می‌شود پرهیز کنند و این موجب خواهد شد که در بزرگسالی نیز از دعوا کردن سر موضوعات کوچک و پیش پا افتاده خودداری کند.

او با بیان اینکه پشگیری از آسیب‌های اجتماعی وظیفه همگانی است مطرح کرد : معاونت اجتماعی انتظامی استان ایلام آمادگی دارد با نهاد‌ها و اداراتی که بخواهند این کتاب را به صورت انبوه تولید کنند و در اختیار دانش آموزان قرار دهند همکاری لازم را انجام دهد.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان ایلام بیان کرد: معاونت اجتماعی انتظامی استان ایلام در حال حاضر، تعداد ۵ هزار جلد از این کتاب را چاپ کرده و قرار است در کلاس‌های آموزش همگانی که در مدارس برگزار می‌شود این کتاب را به صورت رایگان در بین دانش‌آموزان توزیع کند.

انتهای پیام/ ن

چاپ ۵ هزار جلد کتاب آموزشی برای جلوگیری از نزاع در ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.