دبیر ستاد انتخابات کشورخبر داد؛

۲۰۸ حوزه انتخابیه کشور آماده ثبت نام از داوطلبان انتخابات مجلس

دبیر ستاد انتخابات کشور از آمادگی ۲۰۸ حوزه انتخابیه برای نام نویسی داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سید اسماعیل موسوی دبیر ستاد انتخابات کشور درنخستین دوره آموزشی مجریان انتخابات گیلان در رشت گفت: ۲۰۸ حوزه انتخابیه کشور، آماده نام نویسی از داوطلبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی است.

او با اشاره به آغاز نام نویسی داوطلبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، افزود: نام نویسی از داوطلبان از ۱۰ آذر آغاز و تا ۱۶ آذر به مدت یک هفته ادامه دارد.

دبیر ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه، فرآیند ثبت نام هر روز از ۸ تا ۱۸ عصر ادامه دارد، گفت: علاوه بر ۲۰۸ فرمانداری کشور ستاد انتخابات در وزارت کشور هم دایر شده تا از کسانی که در حوزه انتخابیه خود حضور ندارند آنجا ثبت نام کنند.

سید اسماعیل موسوی در ادامه از آمادگی سفارت خانه‌ها و کنسولگری‌های ایران در خارج از کشور برای نام نویسی داوطلبان خبر داد و گفت: تمهیدات لازم برای نام نویسی داوطلبان فراهم شده است.

او به شرایط نام نویسی داوطلبان هم اشاره کرد و افزود: داشتن حداقل سن ۳۰ و حداکثر ۷۵ سال، مدرک کارشناسی ارشد یا معادل آن که دارای ارزش استخدامی باشد، داشتن مدرک پایان خدمت نظام وظیفه، و التزام عملی به اسلام و تابعیت ایرانی از شرایط نام نویسی داطلبان است.
دبیر ستاد انتخابات کشور  با اشاره به اینکه ،همزمان با یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری هم در ۵ استان کشور برگزار می‌شود ، تصریح کرد : نام نویسی داوطلبان انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری از ۱۵ تا ۲۱ آذر انجام می‌شود.

 

انتهای پیام / ق 

آمادگی ۲۰۸ حوزه انتخابیه  شور برای نام نویسی از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.