حمایت جبهه ایستادگی از کسانی است که صدای رسای مردم باشند

در جلسه اخیر جبهه ایستادگی ایران اسلامی مصوب شد که این جبهه از کاندیداهایی در انتخابات مجلس حمایت کند که صدای رسای مردم باشند.

حمایت جبهه ایستادگی از کسانی است که صدای رسای مردم باشندبه گزارش حوزه احزاب و تشکل‎های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در جلسه اخیر جبهه ایستادگی ایران اسلامی ابتدا ضمن تبریک هفته بسیج به همه حماسه سازان و افتخار آفرینان بسیجی، از حضور پرشکوه و خالصانه مردم مقاوم در راهپیمایی های گسترده ای که مردم تهران و همه کشور در محکومیت اغتشاشات اخیر انجام شد تشکر و تقدیر شد، حضور انقلابی اقشار مختلف مردم بزرگوار ایران در راهپیمایی ها و اجتماعات بزرگ و کم نظیر روزهای اخیر در سراسر کشور  علی رغم نارضایتی از عملکرد برخی مسئولین بی کفایت دولتی که منجر به گرانی های مضاعف شد تنها برای ابراز حمایت از ارزشها و آرمان های انقلاب اسلامی و به عشق رهبر معظم انقلاب اسلامی بود. 

در ادامه جلسه اعضای شورای مرکزی جبهه ایستادگی، جدیدترین اخبار مربوط به فعالیت‌های اخیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب مطرح و مورد بحث و تبادل نظر قرار گفت. 

آنگاه در دستور اصلی جلسه به تفصیل در خصوص ویژگی های لازم برای نامزدهای نمایندگی مجلس یازدهم گفتگو شد. 

و با توجه به در پیش بودن موعد ثبت نام مصوب شد جبهه ایستادگی ایران اسلامی از کاندیداهایی حمایت و پشتیبانی کند که از شایستگی لازم و کافی برای خدمت خطیر و بزرگ نمایندگی ملت بزرگ ایران با برخوردار بودن از کارآمدی و امانت داری در مفهوم و مصداق حقیقی و واقعی آن، فضا و فرصت مطلوب برای تشکیل مجلسی که صدای رسای مردم و برطرف کننده مشکلات آنان باشد. 

در پایان این جلسه راجع به مصادیق ویژگی های مطروحه تصمیم گیری به عمل آمد و به اشخاصی برای ثبت نام در انتخابات آینده توصیه کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار