گرانی بنزین به صبح جمعه با شما رسید

برنامه صبح جمعه با شما به موضوع گرانی بنزین می‌پردارند.

گرانی بنزین به صبح جمعه با شما رسیدساجد قدوسیان تهیه‌کننده برنامه‌های تلویزیونی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، پیرامون برنامه صبح جمعه با شما گفت: بعد از اصلاح نرخ بنزین توسط دولت؛ اعلام شد که کالا‌های دیگر نباید افزایش قیمت داشته باشند، اما در چند مورد شاهد افزایش قیمت بودیم و ما در برنامه این هفته صبح جمعه با شما به زبان طنز و نمایشی به آن‌پرداخته ایم.

وی ادامه داد: در کنار آن به گران شدن بی سر و صدای خودرو می‌پردازیم، چراکه به گفته کارشناسان قیمت واقعی خودرو این نیست به همین خاطر نمایش طنزی پیرامون آن پخش خواهیم کرد.

قدوسیان اظهار کرد: تماس و پیام‌های بسیاری از مخاطبان داشتیم که برنامه صبح جمعه با شما نسبت به گران شدن نان هم واکنش نشان بدهد وما هم درباره این موضوع هم بخشی را آماده کرده ایم.

گفتنی است: برنامه صبح جمعه با شما از دریچه طنز و کمدی به تمام مسائل اجتماعی، سیاسی و اقتصادی می‌پردازد. یکی از بخش‌های جذاب و شنیدنی برنامه اجرای مسابقه طنزاست. این مسابقه، یک نمایش شاد و طنز رادیویی است که با هنرمندی اصغر سمسارزاده، مهدی صباغی و رادمان غروی اجرا می‌شود. مسابقه‌ای که سه شرکت‌کننده ثابت دارد؛ آقای منقاشیان که اصغر سمسارزاده این نقش را بازی می‌کند.

آقای زعفرانی که با بازی مهدی صباغی است و آقای گوگردچی که رادمان غروی ایفای نقش می‌کند. اجرای این مسابقه طنز و پر از خنده را محمدرضا لبیب بر عهده دارد و مصطفی خدایگان نویسنده این بخش از برنامه است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار