لیگ اروپا؛

شکست آرسنال در لندن جشن صعود را به تاخیر انداخت/پیروزی لاتزیو و زنده ماندن کورسوی امید

در ادامه دیدار‌های هفته پنجم مسابقات لیگ اروپا، از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه، ۱۰ دیدار همزمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه دیدار‌های هفته پنجم مسابقات لیگ اروپا، از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه، ۱۰ دیدار همزمان برگزار شد.

در مهمترین دیدار و از گروه F، تیم آرسنال در ورزشگاه امارات شهر لندن میزبان اینتراخت فرانکفورت بود که با نتیجه دو بر یک شکست خورد. دایچی کامادا در دقایق ۵۵ و ۶۴ گل‌های مهمان را در این بازی به ثمر رساندند. قبل از این دو گل توپچی‌ها توسط اوبامیانگ در دقیقه ۴۵ گلزنی کرده بودند.

در دیگر بازی این گروه، ویتوریا گیمرش پرتغال با تساوی یک بر یک مقابل استانداردلیژ بلژیک متوقف شد. در این گروه آرسنال با ۱۰ امتیاز صدرنشین است و تیم‌های اینتراخت با ۹ و استاندارد لیژ با هفت امتیاز در رتبه‌های دوم و سوم جای دارند و هر سه تیم شانس صعود دارند.


یشتر بخوانید: فتح استانبول به دست گلادیاتور‌های رم/صعود خنت با حضور میلاد محمدی 


در گروه E، لاتزیو در ورزشگاه المپیکوی شهر رم با یک گل مقابل مهمانش کلوژ رومانی به برتری رسید. تک گل بیانکوچلستی را آنخل کوریا در دقیقه ۲۴ به ثمر رساند.

در دیگر بازی این گروه، سلتیک اسکاتلند با نتیجه سه بر یک مهمانش رن فرانسه را برد. در جدول این گروه، سلتیک با ۱۳ امتیاز صعودش قطعی شده. لاتزیوی شش امتیازی سه امتیاز کمتر از کلوژ ۹ امتیازی و رده دومی دارد، اما همچنان برای صعود شانس دارد و باید در هفته آخر منتظر شکست کلوژ در بازی آخرش مقابل سلتیک و پیروزی خود مقابل رن باشد.

در گروه D، اسپورتینگ لیسبون پرتغال با چهار گل مهمانش آیندهوون هلند را در هم کوبید و روسنبرگ نروژ با نتیجه دو بر یک مقابل مهمانش لاسک اتریش شکست خورد. در این گروه، اسپورتینگ و لاسک با ۱۲ و ۱۰ امتیاز صعود کردند و آیندهوون هفت امتیازی به همراه روسنبرگ بدون امتیاز حذف شدند.

در گروه B، مالموی سوئد با نتیجه چهار بر سه مهمانش دیناموکیف اوکراین را در دیداری پر گل شکست داد. کپنهاگن دانمارک هم با یک گل لوگانوی سوئیس را مغلوب کرد. کپنهاگن ۹ امتیازی و مالموی هشت امتیازی بالاتر از دینامو کیف شش امتیازی شانس بیشتری برای صعود از این گروه دارند.

در گروه A، آپوئل نیکوزیای قبرس با دو گل میزبانش دودلانژ بلغارستان را برد و سویای اسپانیا با همین نتیجه مهمانش قره باغ آذربایجان را مغلوب کرد. سویا هر پنج بازی خود را در این گروه برده است و با اقتدار صعودش از قبل مشخص شده بود. آپوئل نیکوزیا هم با هفت امتیاز به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعد شد.


یشتر بخوانید: زمین گیر شدن شاگردان جوان سولسشیر در قزاقستان/شکست ترابزون اسپور با حضور حسینی


انتهای پیام/

نتایج هفته پنجم دور گروهی مسابقات لیگ اروپا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار