تأسف کارشناس بی‌بی‌سی از ناتوانی اپوزیسیون در فلج کردن اقتصاد ایران!

اپوزیسیون خارج‌نشین در حالی نقش دایه مهربان‌تر از مادر را برای مردم ایران بازی می‌کنند که در واقع در لشکر پیاده نظام دشمنان مردم ایران قرار دارند.

تأسف کارشناس بی‌بی‌سی از ناتوانی اپوزیسیون در فلج کردن اقتصاد ایران!به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با گذشت چهل سال از  انقلاب شکوهمند اسلامی در ایران، دشمنان با توسل به انواع خدعه و نیرنگ‎ها همواره در صدد بوده‎اند تا این انقلاب مردمی و الهی را به شکست سوق دهند. هدف شومی که نه تنها در طی این سال‌ها محقق نشده، بلکه ریشه‌های این درخت تنومند (انقلاب اسلامی) را محکم‌تر از پیش ساخته است.

یکی از روش‌های دشمنان برای رسیدن به اهداف خود استفاده از تحریم‌ است. تحریم‌های ظالمانه‌ای که نه تنها اقتصاد کشور بلکه جان مردم را نیز هدف گرفته است. تحریم دارویی کشورمان از سوی آمریکا موجب شده تا بسیاری از بیماران برای تهیه داروها با مشکل مواجه شوند. اما در این میان در حالی که در ظاهر اپوزیسیون خارج‌نشین نقش دایه مهربان‌تر از مادر را برای مردم ایران بازی می‌کنند اما در واقع نقش لشکر پیاده نظام دشمن را دارند. اپوزیسیونی که با نادیده گرفتن درد و رنج مردم ناشی از تحریم‌ها همیشه تلاش کرده برای آمریکا و ایادی آن خوش خدمتی کند. 

در ادامه ویدئویی را مشاهده خواهید کرد که یکی از این کارشناسان خارج‌نشین به‌دلیل اینکه اپوزیسیون خارج از ایران نتوانسته اقتصاد داخل را فلج کند ابراز تأسف می‌کند:

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.