درمانگاه صحرایی در روستای کُرِه بند از توابع بوشهر بر پا شد+عکس

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر خبر از برپایی ‏درمانگاه صحرایی یک روزه در روستای کُرِه بند از توابع شهرستان بوشهر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  دکتر مراد علی فولادوند در مورد چگونگی کار این درمانگاه صحرایی بیان کرد: به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر درمانگاه صحرایی امروز در روستای کُرِه بند از توابع شهرستان بوشهر بر پا شد.

او افزود: در این درمانگاه به مدت یک روز انواع خدمات پزشکی شامل ویزیت پزشکان عمومی و متخصصین داخلی، زنان و ارتوپدی، خدمات دندانپزشکی و همچنین مشاوره تغذیه و روانشناسی، تزریقات، پانسمان و جراحی سرپایی (ختنه) و تامین دارو به صورت رایگان به مراجعین ارائه ‌می‌دهد.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر گفت: تاکنون در این درمانگاه صحرایی به بیش از ۷۰۰ نفر خدمات مختلف پزشکی و دندانپزشکی ارائه شده است.  

دکتر فولادوند عنوان کرد: بسیج جامعه پزشکی استان در راستای خدمت رسانی جهادی به هم استانی‌های عزیز که ساکن مناطق کمتر برخودار هستند در طول سال با برپایی بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های صحرائی و اعزام تیم‌های پزشکی خدمات پزشکی و دندانپزشکی را به صورت کاملا رایگان ارائه می‌کند.

او تصریح کرد: ارجاع بیماران نیازمند به مراکز تخصصی و پیگیری درمان آن‌ها نیز از جمله اقداماتی است که بسیج جامعه پزشکی به آن مبادرت می‌کند.

برپایی ‏درمانگاه صحرایی در روستا کره بندبرپایی ‏درمانگاه صحرایی در روستا کره بندبرپایی ‏درمانگاه صحرایی در روستا کره بندبرپایی ‏درمانگاه صحرایی در روستا کره بندبرپایی ‏درمانگاه صحرایی در روستا کره بندبرپایی ‏درمانگاه صحرایی در روستا کره بند

انتهای پیام/م

برپایی ‏درمانگاه صحرایی در روستا کره بند  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.