بسته اخبار حوادث ۸ آذر ماه ۹۸؛

دستگیری سارق گوشواره‌های دختر خردسال در نیکشهر/ یک میلیارد ریال قیر قاچاق به مقصد نرسید

مهم‌ترین حوادث امروز جمعه ۸ آذر ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارق گوشواره‌های دختر خردسال در نیکشهر به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مهمترین حوادث امروزجمعه ۸ آذر ماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

 سارق گوشواره‌های دختربچه ۶ ساله خردسال در کمتر از ۴ ساعت دستگیر شد 

با سرعت عمل پلیس شهرستان نیکشهر سارق گوشواره‌های دختربچه خردسال کمتر از ۴ ساعت شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ حمید نوری فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر  گفت: در پی گزارش سرقت طلا‌های دختربچه‌ای خردسال در شهر نیکشهر بلافاصله تیم تجسس کلانتری ۱۱ برای بررسی موضوع وارد عمل شد.

او افزود: در بررسی‌های به عمل آمده در محل سرقت مشخص شد مردی جوان این دختربچه ۶ ساله را به محل خلوت کشانده و با زور گوشواره‌های او را سرقت و به سرعت از محل متواری شده است.

سرهنگ نوری تصریح کرد: تیم تجسس کلانتری ۱۱ پس از بررسی اظهارات دختربچه و پدرش و بدست آوردن مشخصات ظاهری سارق تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری متهم آغاز و او را کمتر از ۴ ساعت در حال پرسه زنی در یکی از خیابان‌های هسته مرکزی شهر نیکشهر دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر با اشاره به معرفی متهمان به مقام قضائی از خانواده‌ها خواست از رها کردن کودکان در کوچه و خیابان پرهیز و برای جلوگیری از سرقت از آراستن فرزندان خود به طلا در مواقع غیر ضروری خودداری و به آنان بیاموزند در محل‌های خلوت و دور افتاده بازی نکنند.

کشف ۲۲ هزار لیتر قیر قاچاق 

جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف ۲۲ هزار لیتر قیر قاچاق در بازرسی از یک تریلی سوخت کش خبر داد.

سردار احمد طاهری گفت:  در راستای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران ایستگاه بازرسی" کوله سنگی "هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور "نهبندان-زاهدان" به یک دستگاه تریلی سوخت کش مشکوک شدند.

او  افزود: ماموران ایستگاه بازرسی پس از متوقف کردن خودرو با علایم هشدار دهنده در بازرسی از آن ۲۲ هزار لیتر قیر قاچاق و خارج از چرخه قانونی توزیع کشف شد.

سردار طاهری با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده یک میلیارد ریال برآورد شده، خاطر نشان کرد: خودرو تریلی توقیف و راننده متخلف پس از تشکیل پرونده روانه دادسرا شد.

جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان تأکید کرد: یکی از وظایف ذاتی پلیس، مبارزه با پدیده شوم قاچاق می‌باشد و با توجه به تأثیر منفی آن بر اقتصاد کشور، مجموعه انتظامی استان با تلاش شبانه روزی تمامی یگان‌های تابعه خود و با قدرت تمام با هرگونه قاچاق، مقابله و مبارزه خواهد کرد.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار