خطیب جمعه شهر یاسوج بر انتخاب بر اساس شایسته سالاری در عرصه انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حجت الاسلام و المسلمین سید علی‌اصغر حسینی امام جمعه شهر یاسوج در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر گفت: به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نزدیک می‌شویم مردم استان باید افرادی با خصوصیات و خصلت‌های شهید مدرس را به مجلس بفرستند و رای دادن مردم استان نباید بر اساس طایفه‌گری، قوم، حزب و جناحی باشد.
حجت الاسلام و المسلمین سید علی‌اصغر حسینی با اشاره به ۶۰ سال اشغالگری رژیم صهیونیستی گفت: ۶۰ سال است که ملت مظلوم فلسطین زیر بار فجیع‌ترین جنایات رژیم صهیونیستی قرار دارند و به هر شکلی مردم این کشور را مورد آزار و اذیت قرار می‌دهند.
امام جمعه شهر یاسوج گفت: متاسفانه کشور‌های ظالم استکباری و سازمان‌های بین‌المللی هم از این جنایت‌ها و اشغالگری حمایت می‌کنند و اکنون تنها راه مقابله با رژیم غاصب صهیونیستی مقاومت و ایستادگی است.
او در خصوص آینده این رژیم افزود: به لطف الهی این رژیم روزی از صحنه روزگار محو خواهد شد و ملت‌های مسلمان از شر آن راحت می‌شوند.
حسینی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه امروز شهر یاسوج به روز ۱۰ آذرماه سالروز شهادت آیت‌الله شهید سید حسن مدرس و روز مجلس اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین ویژگی آن عالم ربانی و نماینده مجلس ظلم‌ستیزی و استکبارستیزی و ساده‌زیستی و آزادی خواهی وی بود.
او با اشاره به ناآرامی‌های اخیر همزمان با افزایش قیمت بنزین اشاره کرد و گفت: دشمنان و بدخواهان از این اوضاع و احوال سوء استفاده کردند چرا که برای این کار برنامه‌ریزی لازم را کرده بودند آن‌ها به دنبال بر هم زدن نظم و امنیت در کشور بودند و خسارات زیادی به اموال عمومی و بیت‌المال وارد کردند، اما مردم وارد صحنه شدند و روسیاهی و ناکامی دیگری با این حضور مردمی رقم خورد.
حسینی به خنثی شدن توطئه دشمنان در حوادث اخیر اشاره کرد و گفت: ملت با راهپیمایی و بیعت مجدد خود با آرمان‌های انقلاب و نظام و رهبری آب پاکی روی دست دشمنان و بدخواهان ریخت.
 
انتهای پیام/ک

شایسته سالاری و انتخاب افراد اصلح وظیفه اصلی مردم

برچسب ها: نماز جمعه ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.