فرمانداری مراکز حوزه انتخابیه استان بوشهر فردا میزبان داوطلبان انتخابات مجلس هستند

سرپرست اداره کل سیاسی و انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر گفت: فرمانداری مراکز چهار حوزه انتخابیه این استان فردا آماده ثبت نام از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، خسرو دهقانی سرپرست اداره کل سیاسی و انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر با اشاره به آغاز ثبت نام از داوطلبان انتخابات مجلس از یکشنبه دهم آذر بیان کرد: در استان بوشهر چهار حوزه انتخابیه برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی داریم که داوطلبان حوزه بوشهر، گناوه و دیلم در فرمانداری بوشهر، داوطلبان حوزه دشتستان در فرمانداری این شهرستان، حوزه تنگستان و دشتی در فرمانداری دشتی، حوزه دیر، کنگان، جم و عسلویه در فرمانداری کنگان ثبت نام خواهند کرد.

او ادامه داد: همچنین داوطلبان این حوزه‌ها می‌توانند در وزات کشور نام نویسی کنند و اگر داوطلبی خارج از کشور زندگی می‌کند می‌تواند به نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در این کشور‌ها مراجعه و ثبت نام کند.

سرپرست اداره کل سیاسی و انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر، رونوشت و اصل کارت ملی، شناسنامه و آخرین مدرک تحصیلی را مدارک لازم برای ثبت نام داوطلبان عنوان کرد و افزود: ثبت نام به صورت الکترونیکی خواهد بود.

دهقانی گفت: ثبت نام از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تا آخر وقت اداری شنبه شانزدهم آذر ادامه خواهد داشت.

او عنوان کرد: داوطلبان باید دست کم مدرک کارشناسی یا معادل آن را داشته باشند.

سرپرست اداره کل سیاسی و انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر بیان کرد: هر دوره نمایندگی مجلس به عنوان یک مقطع تحصیلی به حساب می‌آید و جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا و رزمندگانی که دست کم شش ماه در جبهه حضور داشته‌اند نیز می‌توانند از مزایای یک مقطع تحصیلی بالاتر استفاده کنند.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.