معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهردار قم مطرح کرد؛

سامانه «قمیار» برای خدمت به شهروندان در قم راه‌اندازی شد

رنجبر با اشاره به راه‌اندازی سامانه «قمیار»، افزود: ۱۸ خدمت شهرسازی از طریق سامانه قمیار بدون حضور در شهرداری می‌توان دریافت کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، محسن رنجبر معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهردار قم با اشاره به اجرای طرح «قمیار» در قم گفت: قمیار سامانه‌ای است که در پرتال شهرداری قرار دارد و مردم با دسترسی به آن خدمات الکترونیک را از شهرداری دریافت می‌کنند.

او گفت: بالغ بر ۱۸ خدمت شهرسازی از طریق سامانه قمیار بدون حضور در شهرداری می‌توان دریافت کرد.

معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم تصریح کرد: شهروندان می‌توانند به سایت شهرداری به آدرس www.qom.ir مراجعه کرده و پس از ثبت نام، با سیستم‌های موجود احراز هویت صورت می‌گیرد و پیامکی برای فرد ارسال می‌شود که می‌توانند از خدمات قمیار استفاده کنند.

او گفت: تخفیفات مربوط به صدور پروانه ساختمان و مصالح ساختمانی که از اول آذرماه آغاز شده و تا ۲۲ بهمن‌ماه ادامه دارد را می‌توان از طریق این سامانه دریافت کرد.

رنجبر اظهار داشت: استفاده از سامانه قمیار ابتدا در منطقه پنج شهرداری به صورت پایلوت انجام شد، اما اکنون برای همه شهروندان قابل استفاده است.

او گفت: تبلیغات لازم برای آشنایی مردم با سامانه قمیار در حال انجام و فضای لازم برای ارائه اطلاعات در سامانه فراهم است که تا حد ممکن اقدامات به صورت اینترنتی انجام می‌شود و در صورت نیاز از فرد می‌خواهند که به صورت حضوری مراجعه کنند.

انتهای پیام/الف

راه‌اندازی سامانه «قمیار» برای خدمت به شهروندان در قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد مداح زاده
۲۰:۵۵ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
سلام اینجانب به آدرس تقاطع عمار یاسر پارکینگ عمار یاسر داخل پارکینگ شرقی موتور میخواهم موکب جمعیت ایجاد در ایستگاه صلواتی بر پا به مناسبت نیم شعبان احتراما استدعا دارم به در خواست ما موافقت نمایید با تشکر