مرعشی در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

حضور تکنوکرات‌ها در انتخابات فقط در حزب کارگزاران و نه در شورای عالی اصلاح طلبان مطرح شد

سخنگوی حزب کارگزاران گفت: حضور تکنوکرات‌ها در لیست انتخاباتی اصلاح‌طلبان فقط در حزب کارگزاران مورد بحث قرار گرفته است.

///////////////////////////////////////حسین مرعشی سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی در گفت‌و‌گو با  خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  درمورد حضور حزب کارگزاران سازندگی در نهادهای اصلاح طلب برای انتخابات مجلس اظهار کرد: حزب کارگزاران سازندگی در شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان حضور دارد و برنامه‌های انتخاباتی خود را در این نهاد ساماندهی می‌کند.

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی درمورد بحث حضور تکنوکرات‌ها در لیست انتخاباتی، تصریح کرد: مسئله حضور تکنوکرات‌ها در لیست انتخاباتی اصلاح طلبان فقط در حزب کارگزاران مورد بحث قرار گرفته و در نهادهای اصلاح‌طلب مانند شورای عالی سیاستگذاری جبهه اصلاح طلبان راجع به این موضوع صحبتی نشده است.


بیشتر بخوانید: ۹ دی بعد از ۲۲ بهمن و تسخیر لانه جاسوسی انقلاب سوم بود/ کشور ما فتنه‌خیز است


گفتنی است؛ سخنگوی حزب کارگزاران چندی پیش در مصاحبه با یکی از رسانه‌های اصلاح طلب مطرح کرده بود که بهتر است اصلاح طلبان به جای استفاده از نیروهایی که با خطوط قرمز نظام مشکل دارند و توسط شورای نگهبان ردصلاحیت می‌شوند از نیروهای تکنوکرات استفاده کنند.

اما برخی کارشناسان و تحلیلگران معتقدند که اندیشه تکنوکراتی جایی در تفکرات حلقه نزدیک به رئیس دولت اصلاحات ندارد و این طیف از اصلاح طلبان بیشتر دغدغه فرهنگی و مسائل ایدئولوژیک دارند و از این سو شاید بین حلقه نزدیک به رئیس دولت اصلاحات و تکنوکرات‌ها شکاف ایجاد شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار