سرمربی تیم ملی فوتسال اسلواکی:

تیم ملی فوتسال ایران در حد کلاس جهانی بازی می‌کند / رقابت‌های مشهد به ما تا قبل از جام ملت‌ها بسیار کمک می‌کند

برکی گفت: تیم‌های خوبی در رقابت‌های مشهد حضور دارند و تیم ملی ایران در حد کلاس جهانی فوتسال بازی می‌کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مارین برکی سرمربی تیم ملی اسلواکی درباره مسابقات دوستانه ۳ جانبه فوتسال که قرار است از فردا به میزبانی کشورمان در شهر مشهد برگزار شود گفت: تیم ملی ما از فردا باید بازی‌های خود را در رقابت‌های دوستانه مشهد برگزار کند و به نظر من این مسابقات در سطح بسیار خوبی برگزار خواهد شد، زیرا تیم‌های ملی بسیار قدرتمندی در این مسابقات حضور دارند و هر ۲ تیم ایران و بلاروس در فوتسال دنیا صاحب سبک هستند و من از الان مشتاقانه آماده آغاز این بازی‌ها هستم.


بیشتر بخوانید: جایگزین بازیکن مصدوم تیم ملی فوتسال در تورنمنت مشهد مشخص شد


او افزود: تیم ملی فوتسال ایران یک تیم در حد کلاس جهانی است که فوتسال را بسیار خوب بازی می‌کند. بازی ایران شبیه به تیم ملی روسیه است. تیم ملی بلاروس هم از قدرت‌های فوتسال جهان به شمار می‌رود که در این چند سال پیشرفت بسیار خوبی داشته است و می‌توان گفت که این تیم هم تقریباً به مانند روس‌ها بازی می‌کند و به نظر من مسابقات دوستانه مشهد به ما تا قبل از آغاز جام ملت‌های اروپا می‌تواند کمک کند.

برکی سرمربی تیم ملی فوتسال اسلواکی درباره بازی‌های جام ملت‌های اروپا که قرار است یک ماه دیگر برگزار شود گفت: تیم ملی ما باید از یک ماه دیگر کار خود را در جام ملت‌های اروپا آغاز کند. در آن مسابقات ما با کشور‌های روسیه، آذربایجان و کرواسی همگروه هستیم و بازی‌های بسیار سختی را در آن رقابت‌ها خواهیم داشت.


بیشتر بخوانید: شمس: با انصراف تیم ملی فوتسال کویت تصمیم گرفتیم ۲ بار با اسلواکی بازی کنیم


او افزود: بازی‌های دوستانه مشهد می‌تواند به ما تا قبل از آغاز مسابقات جام ملت‌های اروپا کمک زیادی کند، زیرا می‌توانیم بعد از پایان این رقابت‌ها می‌توانیم نقاط ضعف و قدرت خود را به خوبی برطرف کنیم و امیدوارم که تیم ملی ما در رقابت‌های دوستانه مشهد بتواند بهترین عملکرد خود را نشان دهد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار فوتسال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار