استیلی فردا به تایلند می‌رود

سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران فردا (یکشنبه) راهی تایلند خواهد شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسالگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال امید ایران با هدایت حمید استیلی در ۳ بازی دوستانه اخیر به مصاف اندونزی (۲) و قطر رفت و متحمل ۲ شکست شد و در یک بازی با اندونزی به تساوی دست یافت.

تیم ملی امید که چندی پیش برای انجام سه بازی دوستانه مقابل اندونزی و قطر کشور را ترک کرد و ابتدا در برابر اندونزی موفق به کسب یک تساوی شد، اما در دومین دیدار، در دقایق پایانی برابر میزبان شکست خورد. شاگردان استیلی سپس راهی قطر شدند و برابر شاگردان فیلیکس سانچس به میدان رفتند که با حساب ۲ بر یک تن به شکست دادند.


بیشتر بخوانید: شاهرودى: باید آمادگی جسمانی بازیکنان را بالا ببریم


همچنین قرار است حمید استیلی، سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران فردا (یکشنبه) راهی تایلند شود تا شرایط این کشور برای میزبانی مسابقات المپیک و .... بررسی کند. استیلی به دنبال برگزاری بازی های دوستانه هم است و می خواهد در کشور تایلند محل اقامت یوزهای جوان را نیز مشخص کند.

تیم ملی امید در حالی حدود یک ماه دیگر کار خود را برای صعود به المپیک آغاز می‌کند که در سه بازی دوستانه خود با حضور تمام بازیکنان داخلی و خارجی نتوانست بردی را به دست آورد و در یک سال اخیر سه مربی مختلف را بالای سر خود دیده است.

اردوی بعدی تیم امید نیمه دوم آذرماه آغاز می‌شود.

تیم ملی فوتبال امید ایران خود را آماده مسابقات مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ ژاپن می‌کند. تیم ملی در این رقابت‌ها با تیم‌های کره جنوبی، چین و ازبکستان همگروه است.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال امید ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار