۲۴۰ دانش آموز دختر مقطع متوسطه سرپل ذهاب راهی مناطق عملیاتی شدند

فرمانده سپاه ناحیه سرپل‌ذهاب گفت : ۲۴۰ دانش آموز دختر مقطع متوسطه این شهرستان در قالب کاروان راهیان نور در میان بدرقه گرم مسوولان، خانواده‌های شهدا و جمعی از اولیا روز یکشنبه راهی سرزمین‌های نور غرب کشور شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،سرهنگ پاسدار نوروز اکبری فرمانده سپاه ناحیه سرپل‌ذهاب گفت : این دانش آموزان به همراه ۳۰ تن از عوامل اجرایی به مناطق عملیاتی استان کرمانشاه اعزام شدند تا از نزدیک با رشادت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس آشنا شوند.

او گفت : دانش آموزان اعزامی به مناطق عملیاتی غرب کشور به مدت ۲ روز از یادمان‌های کرمانشاه، قصرشیرین، گیلانغرب، مطلع الفجر، مرصاد، شهید بهشتی و پادگان ابوذر بازدید خواهند کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرپل ذهاب، از مهم‌ترین هدف اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش آموزی را پاسداشت ارزش‌های دفاع مقدس، یاد و خاطره شهدا، اخلاص، روحیه جهادی و انتقال این ارزش‌ها به نسل جدید عنوان کرد.

اکبری گفت: اعزام کاروان راهیان نور و اهمیت آن به ویژه برای جوانان جزو الزامات فرهنگی است از این رو دانش آموزان را با فرهنگ دفاع مقدس و شهدا بیشتر آشنا می‌کند.

 

 

انتهای پیام/د

آشنایی با رشادت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس

 

برچسب ها: سپاه ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار