گزارش/

ظهور دوباره شرکت های هرمی با مجوز موسسه بازاریابی شبکه ای!

شرکت های هرمی بعد از چندین سال، هم اکنون با مجوز شرکت های بازاریابی شبکه ای و بدون نظارت فعالیت خود را مجدد آغاز کردند.

///به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  به اسم حمایت از کالا و تولید محصولات ایرانی اجناس خود را ۲ برابر قیمت می فروشند. وعده های بیشمارشان از پولداری هوش را از سر آدم می برد، داشتن خودرو، خانه و ویلای لاکچری آرزوی هر کسی است و دوست دارد در زندگی به آن دست یابد، اما گاهی دست یافتن به این آرزوها به قیمت تمام شدن تمام سرمایه ختم می شود.

افراد زیادی از جمله دانشجویان و کسانی که تمکن مالی خوبی ندارند، به دنبال کسب درآمد به شرکت های هرمی روی می آورند؛ ۲۰ سالی است که از تاسیس اولین شرکت هرمی در ایران می گذرد، شرکت هایی که در ابتدا با تاسیس آن مخالف های زیادی شد، چرا که افراد بسیاری سرمایه های خود را در این راه از دست دادند.

پس از آن فعالیت در این شرکت ها غیر قانونی طلقی شد، اما همچنان به روش های مختلفی کار خود را ادامه می دهند. خریدن محصولات ایرانی و کمک به رونق اقتصادی کشور از تبلیغات آنهاست، اما در فروش این کالاها، نه تنها قیمت  محصول کم نیست بلکه سود ۲ برابری می گیرند.

در این بین افرادی که در راس کار هستند، سود بسیاری خواهند برد و زمانی که به مال و اموال بسیاری برسند و پس از غارت اموال عمومی از کشور فراری می شوند.

با یک نگاه سطحی و کوتاه به عملکرد تیمی همه شرکت‌ها تنها چیزی که به وضوح دیده می شود، قانون گریزی و قانون شکنی است اما سوالی که اکنون پیش می آید، چرا از اشتغال این چنین مشاغل جلوگیری به عمل نمی آید و روز به روز کارشان به شکل های مختلفی وسعت می یابد؟، علاوه بر این نحوه نظارت بر کار این مشاغل به چه معنا تعریف می شود؟،  آیا باید منتظر شکایات و در واقع وقوع جرم بنشینیم و بعد توسط دستگاه قضا منتظر رسیدگی باشیم؟، دستگاه اجرایی فقط وظیفه صدور مجوز دارد، پس در نظارت چرا کوتاهی می کند؟


بیشتر بخوانید: وقتی بیت کوین، تداعی گر شرکت‌های هرمی می‌شود/ افزایش کاذب بیت کوین بدون پشتوانه واقعی!


 قانونی یا غیر قانونی بودن فعالیت این شرکت ها را از مسئولین پیگیری کردیم، که در این خصوص سعید زندی رئیس مرکز اصناف و بازرگانان وزارت صنعت، معدن و تجارت در گفت وگو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: شرکت های هرمی در کشور فعالیت نمی کنند و تمام آنها جمع شده اند. هم اکنون برخی از شرکت های بازاریابی شبکه ای با مجوز فعالیت می کنند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد؛

اما پیرو این موضوع، تعدادی از مالباختگان این شرکت ها با  باشگاه خبرنگاران جوان تماس گرفتند و درخواست پیگیری کردند، چرا که هنوز برخی از آنها به صورت غیر قانونی مشغول فعالیت هستند و هیچ نظارتی بر کار آنها وجود ندارد.

یکی از مالباختگان در گفت وگو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: پس از اتمام دوران دانشجویی به دنبال کسب درآمد، به پیشنهاد یکی از دوستانم عضو این شرکت شدم. برای عضو شدن در این شرکت نیاز بود یکی از محصولات آنها که صنایع دستی کشور بود را به مبلغ ۲ میلیون تومان بخرم و دیگر نیاز به سرمایه گذاری دیگری نداشت.

او بیان کرد: پس از این پیشنهاد این کالا را خریداری کردم و در آن شرکت عضو شدم. سپس نیاز بود ۲ نفر دیگر را به این شرکت معرفی کنم تا زنجیره فعالیتم افزایش یابد. پس از اینکه مدتی از فعالیتم در این شرکت گذشت و تبلیغات زیادی برای آنها انجام دادم گفتند دیگر نیاز نیست ادامه دهی و از شرکت اخراجم کردند.

این مالباخته گفت: مشکلی که برایم پیش آمد این بود، افرادی که به این شرکت معرفی کردم از آشنایانم بود و آنها نیز ضرر کردند. یکی از اقوام به دلیل اینکه مجبور بود این کالا را بخرد، وام گرفته بود و هنوز قسط این کالا را پرداخت می کند در صورتی که هیچ درآمدی نداشت.

استفاده رایگان از ویزیتورهای مردمی/ نظارت بر کار شرکت های هرمی به دست کیست؟

بیکاری، عاملی در افزایش شرکت های هرمی

احمد جانجان کارشناس مسائل اقتصادی در گفت وگو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بستر شکل گیری  شرکت‌های هرمی در کشور‌هایی است که یا با کاهش آمار اشتغال یا افزایش نرخ تورم مواجه هستند و در اثر کاهش درآمد به این مشاغل رو می‌آورند.

او بیان کرد: این شرکت‌ها تبلیغات بسیار گسترده‌ای می‌کنند تحت این عنوان که اگر در این شرکت فعالیت کنید، سود خیلی بالایی خواهید داشت. روشی که وجود دارد به آن پونزی می‌گویند بدین معنا سودی که به افراد پرداخت می‌شود از محل اصل پول نفرات بعدی است.

این کارشناس مسائل اقتصادی افزود: این شرکت‌ها به صورت هرمی اقدام به فعالیت می‌کنند. بدین معنا که یک نفر وارد این شرکت می‌شود و باید ۲ نفر را به عنوان زیرشاخه یا دست چپ و راست به شرکت معرفی کند، آن فرد زمانی به سوددهی میرسد که آن ۲ نفر معرفی شده، ۲ نفر دیگر را معرفی کنند.

جانجان ادامه داد: سودی که پرداخت می‌شود حاصل از مبالغ واریز شده ورودی هاست؛ در این بین افرادی که در راس هرم هستند به مبالغ زیادی دست یافته اند.

او تشریح کرد: در ابتدای کار، به دلیل اینکه سود دریافتی زیاد است افراد اشتیاق زیادی به ادامه فعالیت دارند و اصولا مبالغ به صورت هفتگی به حساب‌ها واریز می‌شود؛ اما تا این لحظه مشکلی وجود ندارد چرا که افرادی که در راس هرم هستند به درآمد بالایی دست می‌یابند.

این کارشناس مسائل اقتصادی بیان کرد: افراد شرکت کننده در این شرکت‌ها اقوام و دوستان هستند و به دلیل اعتماد به یکدیگر در این شرکت‌ها عضو می‌شوند. مشکلی که به وجود می‌آید اصولا راس هرم به دلیل اینکه به مبالغ زیادی دست یافته است، اموال و دارایی‌های زیرشاخه‌ها را به دست آورده و از کشور فرار می‌کنند و دست افراد دیگر به آن‌ها نمی‌رسد.

استفاده رایگان از ویزیتورهای مردمی/ نظارت بر کار شرکت های هرمی به دست کیست؟

جانجان تشریح کرد: در این بین افرادی که در این شرکت‌ها عضو شده اند دچار مشکلات اقتصادی و اجتماعی زیادی می‌شوند و باعث بروز ضربه‌های اقتصادی می‌شوند.

او تشریح کرد: مشکل پیش رو عدم نظارت بر کار این دسته از مشاغل است و آن‌ها بدون هیچ مجوزی و غیر قانونی فعالیت می‌کنند. با اینکه ۲۰ سال از راه اندازی این مشاغل می‌گذرد، اما همچنان اقدامی در جلوگیری از این کار‌ها نمی‌شود و روز به روز افرد ناآگاه فعالیت می‌کنند.

این کارشناس مسائل اقتصادی گفت: نحوه کلاهبرداری این شرکت‌ها متفاوت است و برخی به بهانه فروش محصولات ایرانی فعالیت می‌کنند. سرمایه افراد در این بین محکوم به نابودی می‌شود و خسارت جبران ناپذیری دارد.

غیر قانونی بودن فعالیت شرکت های هرمی

محمدرضا محمدی کارشناس مسائل اقتصادی در گفت وگو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نحوه عملکرد شرکت های هرمی و غیرقانونی بودن فعالیت آنها، گفت: چند سالی است که شرکت های هرمی ایجاد شده است. افراد زیادی به دنبال کسب درآمد میلیونی به سراغ این شرکت ها می روند.

او بیان کرد: در ابتدا کار در این شرکت ها راحت است چرا که تنها نیاز است تبلیغات ساده بین اقوام و دوستان انجام دهید. شرکت های هرمی از شما می خواهند با هزینه و زبان خودتان از محصولات شرکت تبلیغ کنید، با این وعده که همه این هزینه ها و تلاش ها در آینده جبران می شود. حال فکر کنید، یک نفر بعد از یک ماه به هر دلیلی پشیمان شود، کلی تبلیغ برای شرکت کرده و هیچ مزدی دریافت نکرده است.

محمدی ادامه داد: شرکت های هرمی چندین نفر را به عنوان فرد پولدار شده معرفی می کنند و از مردم می خواهند تلاش کنند تا مثل آنها شوند. در شرکت های هرمی هیچگونه قرارداد واضح و طرف قرارداد حقیقی وجود ندارد، ثبت نام رایگان و کاملا یک طرفه و به نفع آن شرکت است.

این کارشناس مسایل اقتصادی تشریح کرد: اکثر افرادی که گول شرکت های هرمی را می خورند و جذب می شوند، حداکثر بعد از یک ماه از آن خارج می شوند اما جالب است بدانید در این یک ماه بدون دریافت هیچ مزدی از طرف شرکت و با هزینه شخصی از محصولات شرکت تبلیغ می کنند.

استفاده رایگان از ویزیتورهای مردمی/ نظارت بر کار شرکت های هرمی به دست کیست؟

او با بیان اینکه افرادی که در این شرکت ها مشغول فعالیت هستند، مدرک و قراردادی ندارد ،گفت: فرض کنید ۲ سال برای یک شرکت هرمی کار کنید؛ درست زمانی که قرار است شرکت به شما پول کلان بدهد، شما را از سایت حذف می کند ولی زیرمجموعه های شما را که خودشان ثبت نام کرده اند و نیازی به شما ندارند را نگه می دارند، در این بین به دلیل اینکه مدرک و قرار داد روشنی وجود ندارد حق فرد پایمال می شود.

محمدی تصریح کرد: این دسته از شرکت ها به این دلیل می خواهند که اقوام و دوستان را به این شرکت معرفی کنید تا در آینده اگر مشکلی به وجود آمد به دلیل حفظ آبرو نتوانید شکایت کنید. این شرکت ها قبل از اینکه بتوانند به وعده های خود عمل کنند توسط خودشان جمع  و از کشور فراری می شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۷:۱۱ ۲۸ تير ۱۳۹۹
تنها مشکل باینری کار کردن(هرمی) اینه که اشباع عملیاتی اتفاق می افته بعد از مدتی و خیلیا پولشون از دست میدن من خودم هرمی کار میکنم پولم درآوردم ولی خب مشکلش اینه دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۶ ۲۶ تير ۱۳۹۹
آیا کسی در مورد ام وی اطلاعات داره؟لطفا راهنمایی کنید
Iran (Islamic Republic of)
Reza
۱۱:۰۶ ۱۵ تير ۱۳۹۹
آیا شرکت فکر و ثروت اسپادان هم یک شرکت هرمی هست؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۶ ۲۱ تير ۱۳۹۹
هر شرکتی که اسمش توی سایت وزارت صنعت معدن و تجارت اتاق اصناف واحد بازاریابی شبکه ای نباشه غیرقانونی هستش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۷ ۰۸ تير ۱۳۹۹
این مطلبو واسه کسایی میگم که هنوز وارد این شرکتا نشدن.این شرکتا قانونی هستن مطمئن باشید چون مالیات هم میدن ولی قانونی به چه قیمتی!!! مثلا الان کارخونه های روغن سازی قانونین ولی اکثریت روغن های ایرانی دارای ترانس بالا و تراریخته است که برای بدن ضرر داره. هرچی که قانونیه دلیل بر خوب بودن نیست، من تو این شرکتا بودم جنسو به چند برابر قیمت بهت میدن بعد شما باید کسانی هایی پیدا کنی که این جنسای گرونو بهشون بفروشی،اشکال قضیه دقیقا از همین جا شروع میشه.تمام زیر مجموعه باید برای راس هرم کار کنن و این اسمش استثمار نوینه.
Iran (Islamic Republic of)
سیدرضامیری
۱۱:۲۰ ۲۹ خرداد ۱۳۹۹
شرکت بازاریابی شبکه
برای من که وارد شبکه شدم ومیخام شبکه سازی کنم به ثروت میرساند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۵ ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
سلام شرکت نفیس بازاریابی شبکه ای هستش.کیفیت محصولش وپورسانتش خوبه؟ میخوام به این شرکت کنم میترسم کارموشروع کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۶ ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
یه اقوامی داریم میگه تو بورس خارجیه واسه خودش زیرمجموعه جمع میکنه خیلی وضعش خوب شده سود پولشون رو به دلار میدن شمامیدونید جریانش چیه؟
Iran (Islamic Republic of)
محمدی
۱۹:۵۵ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
سلام من موندم چرانام شرکت های غیر مجازرو اعلام نمی کنید و چرا از طریق لغو سایت جلو کاربعضی شرکت ها گرفته نمیشه چرا تو این بی پولی بعضی گول میخورن و خام وعده وعید این شرکت ها میشن آقاجان پول ندید باور کنید همشون یه جای کارشون میلنگه همون پولتو بزن به یک کاری بهتره بعدش بخای جلو آشناها سرشکسته بشی چون معمولا این شرکت ها میگن آشناهاتون رو بیارید تو شرکت
Iran (Islamic Republic of)
بهنام
۰۱:۱۸ ۱۶ تير ۱۳۹۹
این یه طرف قضیه هست کلا کارش مشکل داره اینکه بخوای از زیر مجموعه پول در بیاری اینم خودش کلاه برداری . دو اینکه بزرگترین شرکتها هم نتونستن سود کلانی به زیر مجموعه برسونند... و هزار و اندی مشکل دیگه...
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۱:۴۷ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
لعنت به کلاهبرداری
Iran (Islamic Republic of)
آرش
۲۱:۲۵ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
چرا برخوردی نمیشه با این شرکتها که مثل قارچ زیاد شدن؟ حتما اون افرادی که در مقاله عنوان شده بعد از یک مدت اخراج میشن اگه قرارداد هم نداشته باشن و نتونن شکایت کنن ولی حداقل میتونن محل این شرکت هارو به پلیس اطلاع بدن و صدرصد هم خیلی هاشون هم این کارو انجام میدن ولی دل کمال تعجب می بینیم که ماه ها و سال ها یک همچین شرکتی در یک محل به طور ثابت در حال فعالیته و هیچ کس هم باهاش هیچ کاری نداره ،یعنی خروج هنگفت ارز توسط این افراد و کلاهبرداری هایی که هدفشون قشر جوان کشور هستن اینقد کم اهمیته که باهاشون برخورد جدی نمیشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ایمان
۱۳:۱۸ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
مورد دیگه غلو زیاد درباره کیفیت محصولات شون هست و در حد معجزه آسا میدوننش، خب سیستم تبلیغاتی همیشه همینطور بوده ولی در واقع آزمایشات استاندارد،متناسب و واقعی در مورد اونها انجام نشده و همیشه از افرادی سخن گفته میشه که توسط اون محصولات نتیجه دیدن... حالا خدا داند که....
Iran (Islamic Republic of)
ایمان
۱۳:۱۳ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
هجمه تبلیغات زیاد توسط افراد بالای هرم انجام میشه، مشخصه که هرچه تعداد اعضا و فعالیت اونها بیشتر باشه درآمد بیشتری نصیبشون میشه و برای اینکار از هیچ دروغی دریغ نمیکنن، همه اونها بلااستثنا ادعا میکنن که روش کارشون (مثلا بازاریابی شبکه ای) با بقیه سیستم های کلاهبرداری فرق میکنه! در بازاریابی شبکه ای چیزی تولید نمیشه و هیچ سودی برای اقتصاد کشور نداره بخصوص که بیشتر محصولاتشون وارداتی هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
عجب
Iran (Islamic Republic of)
نیکان
۱۸:۰۸ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
شرکت ام وی چطوره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۵ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
توروخدا نرید پولتونو میخورن هیچی نمیدن ما تو موبومی بودید یعنی دزدن نه سایت مزخرف بدون خدمات من وداداشم ۳میلیون دادیم ضرر کردیم نرید توروخدا
Iran (Islamic Republic of)
صابر
۱۸:۰۸ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
تمام چیزای که شما مثال زدید واسه شرکت های محصول محور بود ولی الان شرکت ام وی با ایجاد تخفیف و کاهش هزینه های زندگی عموم مردم بدون فروش محصول محوری عصر جدیدی در بازاریابی شبکه ای ایجاد کرده
Iran (Islamic Republic of)
Sh
۰۱:۰۴ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
منوپدر و مادرم گول خوردیم و وارد شرکت بادران گستران شدیم. میگن شرکت قانونیه و از صنعت معدن مجوز داره.
ولی جنساشون که سه برابر قیمته اصلیشه . بعد ازت دو میلیون میگیرن یه کارت تخفیف بهت میدن ک واس هر محصول ۵۰ درصد تخفیف میده. بعدم میگن باید چهار نفر و بیارید زیر مجموعتون که اونام کارت تخفیف دوملیونی و بگیرن و زیر مجموعه بیارن . الان منو مامانم فهمیدیم کلاه برداریه ولی هرکاری میکنم بابام قبول نمیکنه . نمیدونم ازشون شکایت کنم یا نه ...
Iran (Islamic Republic of)
Amin
۱۶:۲۸ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
ممنون گفتی این روزا خیلی باهام حرف میزدند که بیام
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۲۲:۵۱ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
خدا خیرت بده با من هم خیلی صحبت کردن ممنون که گفتی خدا اموات تون رو بیامرزه .
Iran (Islamic Republic of)
پ م
۱۷:۰۵ ۲۴ تير ۱۳۹۹
به نظر من اشتباه می کنی مگه تو چهار نفر بردی پول کارتت ندادن خوب اگر غیر قانونی چرا از حقت دفاع نمی کنی
Germany
حسین
۲۰:۴۸ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
با سلام.
چرا شرکتهایی هرمی چون بادران ، بیز و تلفیق و هنر با اینکه هرمی هستند و و باید زیر مجموعه سازی کنند تا پورسانت دریافت کنند مجوز فعالیت دارند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
هر جا که مجوز داره به معنی خوب و عالی بودنه؟ این شرکت ها هدفشون درآمدزایی نیست اگه کلاهبرداری نبود با صحبت کردن راجع به میلیارد ها زیرشاخه جذب نمی کردن و در نهایت یک میلیون تومن درآمدزایی داشته باشه بیشتر مخاطب این شرکت ها جوان های کم سن و سال هستند اگه دانشجو هستید و رشته خوبی تحصیل می کنید تمام تمرکزتون بزارید روی درآمد زایی از طریق رشتتون و گول این شرکت ها رو نخورید و عمرتون رو هدر ندید.
Netherlands
مهرات
۲۰:۲۹ ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
سلام دوستان عزیز تورا خدا این کارا انجام ندهید نه تنها پولتون از بین میره ابروی شوما هم میره سوداون بالا سری ها میکنند این یک کلاه برداری است من نمی دانم چرا هرچه زوتر جلوی این هارانمی گیرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۴ ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
بابت اطلاع رسانی ممنون
Iran (Islamic Republic of)
هومن ساقی
۰۱:۴۲ ۲۹ بهمن ۱۳۹۸
زنده باد تلفیق هنر ایرانی .....
Iran (Islamic Republic of)
کیان
۱۸:۴۸ ۲۲ آذر ۱۳۹۸
بیشتر افراد لایه های میانی و زیرین هرم که حدود 80 تا 90 درصد جمعیت یک شرکت بازاریابی شبکه ای اما بشکل هرم با برخی روابط پیدا و پنهان درونی اش را مطالعه مینماییم، یه جوری خسارت دیده و مغموم هستند !
Iran (Islamic Republic of)
Younes
۲۱:۲۰ ۱۷ آذر ۱۳۹۸
داستان شرکتهای هرمی هیچ ربطی به بازاریابی شبکه ای نداره
بلکه بازاریابی شبکه ای یکی بهترین و منصفانه ترین و بشر دوستانه ترین شغلهای دنیاست که برای اقتصاد کشور خیلی مفید هست و هم برای جوانان بیکار یا کسانی که درآمد پایین دارن تا هم آمار بیکاری کشورمون بیاد پایین و کسانی هم به درآمدی برسن که دغدغه ای برای نیازهای زندگی نداشته باشن
Iran (Islamic Republic of)
بهنام
۰۱:۲۵ ۱۶ تير ۱۳۹۹
اما چگونه...چه قراردادی.....اتفاقا دغدغه پیدا میکنن.... و بعد به نفع چه کسانی هست... یکم واقع بینانه تر حرف بزن
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۰:۱۴ ۱۷ آذر ۱۳۹۸
خوشم میاد هرچی گشتم نظر خودم رو پیدا کنم ، پیدا نکردم . دمتون گرم که انقدر صادق هستید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۵ ۱۷ آذر ۱۳۹۸
شرکت تلفیق هنر غیرقانونی و مارو با ی حکم مسخره گول زدن و الان ۱ سال محصول من و زیرمجموعه هام ب دستمون نرسیده.سود میده ولی پول رو از ۹۰ درصد افراد بدبخت میگیره و بین ۱۰ درصد که اون بالا هستن تقسیم میکنند.حداقل ۲۰ نفری که من میشناسم و خیلی هم اکتیو بودن هیچ سودی که نکردند هیچ مجبور شدند خودشون از بازار ظرف مسی تهیه کنند و به زیرمجموعه هاشون بدند.قیمتهاشم حداقل ۲ برابر قیمت بازار
Iran (Islamic Republic of)
محدثه کامرانیان
۱۵:۲۵ ۱۶ آذر ۱۳۹۸
ببخشید آیا شرکت بازاریابی تلاشکاران سرمایه وزین شهر اصفهان تکسومجوز دارد؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
سعیده
۱۲:۵۲ ۱۶ آذر ۱۳۹۸
سلام لطفا تمام شرکت هارو جمع نبندید و اسم اون شرکت هم بیان کنید من خودم ۲وسال ونیمه تو شرکت پنبه ریز هستم و هیچ مشکلی پیش نیومده و درامدم دارممم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۱ ۱۶ آذر ۱۳۹۸
همه سرکتهای بازاریابی شبکه ای قانونی خوب هستند. مواظب باشید گرفتار شرکتهای هرمی که خودشون رو قانونی معرفی میکنندباشید
Iran (Islamic Republic of)
حسن ج
۱۱:۵۰ ۱۶ آذر ۱۳۹۸
تفاوتی اساسی وجود داره بین پلن های درآمدی و محصولات شرکتهای زیر نظر دولت با شرکتهای خارجی غیر قانونی ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۰ ۱۶ آذر ۱۳۹۸
شفاف و روشن بگید
Iran (Islamic Republic of)
Nik
۱۱:۳۶ ۱۶ آذر ۱۳۹۸
منم عضوشرکت بیز بودم به دلیل مشغله زیاد نتونستم ادامه بدم ولی واقعا مسیر خوبیه برایکسی که سرمایه اولیه وپارتی نداره فقط همت میخاد به خودم فول دادم برگردم به مجموعه درضمن بیز کاملا قانونیه،جزو اصناف شده وهرمی نیست
Iran (Islamic Republic of)
سید رضا
۱۰:۴۳ ۱۶ آذر ۱۳۹۸
میدونید هرمی های ایران کدام اند لطفا توی سایت نام ببرید ، اسامی همه شرکت های هرمی را که دیگه نیازی به تحقیق مردم نداشته باشه !
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۱۰:۵۵ ۱۷ آذر ۱۳۹۸
تفاوت هرمی و بازاریابی به صورت شبکه را تحقیق بفرمایید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۳ ۱۶ آذر ۱۳۹۸
مردم چکار کنند شرکت تلفیق 40000 بازاریاب خارجی داره ارز وارد مملکت میکنه کدوم ریس 4000 نفر واستخدام کرده
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۰:۳۱ ۱۶ آذر ۱۳۹۸
توشبکه بازار یابی شبکه ای پول از شما نمیخوان .پولم که از کشور بیرون نمیر .مالیاتشم که بعد از خرید جنس دولت میگیر.ارزش افزوده هم که میگیر.جنس ایرانی هم که خریدو فروش میش .رونق تولید .خریدو فروش ی جنس ایرانی دار میشه این همه جوان دارن کار میکنن .اشتغال زای هم که هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۶ ۱۶ آذر ۱۳۹۸
تیمداری فوتبال هم کمک به اقتصاد این مملکت است؟
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل سلیمیان
۰۰:۰۵ ۱۶ آذر ۱۳۹۸
با عرض سلام و خداقوت
خیلی خوب موضوع شرکتهای هرمی و همچنین نحوه عملکرد شرکتهایی مانند تلفیق و هنر که به این منوال کار میکنند را تشریح کردید اما ای کاش وجه تمایز شرکتهایی که زیر نظر وزارت صنعت معدن و تجارت و همچنین اصناف مشغول به فعالیت هستند را هم باز میکردید
Iran (Islamic Republic of)
امید
۲۲:۳۱ ۱۵ آذر ۱۳۹۸
لطفا اطلاعات درست دراختیار مردم بذارید ، یکم تحقیق هم بد نیست ،اگه محصولی گرونه ربطی به بازاریابی شبکه ایی نداره ، گرون تولید میشه ، مگه گوجه 10هزارتومنی توی بازاریابی شبکه ایی تولید میشه
Iran (Islamic Republic of)
محمد مالباخته شرکت بیز
۰۹:۰۳ ۱۶ آذر ۱۳۹۸
اطلاعات کامال درست هستش و محصولاتی که توی این شرکت عرضه میشه خیلی گرونه،توی بازار همون کالا با همون کیفیت خیلی ارزون تر برای خرید هست. ضمنا کالای توی بازار ایرانی و محصول تولید داخل اما کالای شرکت بیز وارداتیه.
Iran (Islamic Republic of)
علی*
۱۱:۳۹ ۱۶ آذر ۱۳۹۸
از کی تا حالا شرکت های هرمی وابسته به قیمت گوجه فرنگی شده اند ؟
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۱۰:۵۵ ۱۷ آذر ۱۳۹۸
قیمت خودرو داخل ایران گران نیست؟
Iran (Islamic Republic of)
شاهرخ
۲۱:۳۶ ۱۵ آذر ۱۳۹۸
شرکت هرمی یونیک فایننس و سرمایه گذاری در بورس نزدک اخیرا در ایران فعالیت دارد آیا سود نزدیک به 70 درصدی این شرکت واقعی است؟ برای سرمایه گذاری هر هزار دلار سود روزانه 2 دلار یعنی سود 72 درصدی به غیر از افزایش قیمت سهام واقعی است؟ آیا این تاکتیک جدید دشمن در افزایش تقاضای دلار در بازار است؟ . . .
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۹:۴۰ ۱۵ آذر ۱۳۹۸
من توشرکت بازاریابی ایرانیان زمینم تیم خلیج فارس قانونی واصولی کار میکنند
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۹:۲۹ ۱۵ آذر ۱۳۹۸
سلام
این خیلی خوبه که اطلاع رسانید کردید
از تصویر میشه متوجه شد که چه شرکتی غیر قانونی هست چون خودمم دعوت شدم
ولی اگه میشد غیر قانونی ها نامبرده میشد بهتر بود
شرکتهایی که قانونی هستن ۸ سال کار میکنن
برا شرکتهای غیرمجاز باید مردم آگاه بشن
با سپاس فراوان
Iran (Islamic Republic of)
اخرین جرعه جام تهی
۱۹:۰۹ ۱۵ آذر ۱۳۹۸
تا زمانی که دولت داره ۱۰ درصد از سود بازاریابهای این شرکتها مالیات میگیره بعید بدونم باهاش مقابله کنه .....اما اگه ادم بی عاری هستی که میتونی بقیه رو پله کنی و به پول برسی برو ...قانون ازش حمایت میکنه چون مالیات میگیره ازشون ....تو این شبکه ها میگن برد برد هست اما دروغ محضه فقط ۱۰ درصد به پول خوب میرسن و بقیه ول معطلن...اگر غیر از این بود پس شرکت ضرر میکرد...اما درعمل میلینیم شرکت پول کلانی میگیره ۱۰ درصد درامد عالی دارن و بقیه هم شب و روز تو دفاتر دارن شستشوی مغزی میشن..
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۲۲:۳۶ ۱۶ آذر ۱۳۹۸
بله،کاملا درست گفتید
Iran (Islamic Republic of)
خدا مهربان
۱۷:۵۷ ۱۵ آذر ۱۳۹۸
یکیش تلفیق و هنره که واقعا جنساشو چندبرابره میده دست مردم،یه جا کلیدی میده یمیلیونو صد،خودم وارد شدم و وقتی دیدم دروغه زدم بیرون،۳۳۰۰میلیونم ضرر کردم،لعنت بهشون
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۰:۲۴ ۱۶ آذر ۱۳۹۸
من برادرم رفت کلی سود میکنه شما رفتید فعالیت نداشتید منتطر پولید
Iran (Islamic Republic of)
خدا مهربان
۱۲:۱۸ ۱۷ آذر ۱۳۹۸
من بلد نیستم به دوستا و آشناهام دروغ بگم،از ده نفر نو نفر میزنن بیرون وگرنه تو این دوسال الان ملت همه میلیونر بودن،اولش میگن روزی دوساعت وقتتو میخوایم ولی بعد دوماه میگن خودت باید کار خودتو انجام بدی،بخدا روزی ده ساعت بیشتر وقتتو میبره،جنسی که به من داد۲۲۰۰تو تمام سایتا زدم بهترینش ۶۰۰تومنه
Iran (Islamic Republic of)
لیلا
۱۷:۴۳ ۱۵ آذر ۱۳۹۸
دقت کنید که گفته شده شرکت های هرمی غیرقانونی،
اما شرکت های بازاریابی شبکه ای قانونی هستند و صنف دارن و شرکت با شما قرارداد میبنده ،دوستان این کار هیچ مشکلی نداره و من خودم از این کار کسب درامد میکنم اما باید تحقیق کنید ک ایا واقعا این شرکت قانونی هست یا نه
شرکت های مثل بیز ،بادران ،پنبه ریز کاملا قانونی هستند پس بازاریابی شبکه ای رو با شرکت های هرمی اشتباه نگیرید.
Iran (Islamic Republic of)
علی*
۱۱:۴۰ ۱۶ آذر ۱۳۹۸
که فقط جنس های بونجول شون رو قالب کنن
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۵:۳۱ ۱۶ آذر ۱۳۹۸
بیز قرارداد نمی بنده میگن 5 میلیون بده کد بزن به قول خودشون محصولاتم قیمتش چند برابر قیمت بازاره کسی نمیخره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۲ ۱۵ آذر ۱۳۹۸
کاش یه پیگیری درست درباره شرکت تلفیق هنر میکردید که حتی مجوز از وزارت صنعت نداره و با یه حکم دیوان داره کار میکنه
Iran (Islamic Republic of)
سید رضا
۱۰:۳۷ ۱۶ آذر ۱۳۹۸
عزیز من لطفا اگه میخواهید گره ای باز کنید یه کم جرئت بخرج بدین و توی سایت لیست شرکت های هرمی را بنویسید !خودتون هم خوب میدونید بردن نام یه شرکت معتبر توی یک سایت به عنوان هرمی چه عواقبی داره !پس از آب گلالود فهم جامعه ماهی نگیرید ! شرکت های هرمی و بازایاربی کاملا روشنه فرق بین شون
Iran (Islamic Republic of)
فرشته
۱۴:۵۰ ۱۵ آذر ۱۳۹۸
اصلا ینجوری نیست من دارم فعالیت میکنم یکساله. چرا نمیگید دارن ب دولت مالیات میدن از فروش. چرا نمیگید شدن صنف.
چرا نمیگید مجوز دارن از وزارت صنعت و معدن. من ب همه کاری ندارم اما همه شرکتا بد نیستن. من با افتخار عضو شرکت بیزم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۶ ۱۵ آذر ۱۳۹۸
منم همینطور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۶ ۱۵ آذر ۱۳۹۸
منم‌بودم و کلاه بردارن همه رو بیچاره کردن
Iran (Islamic Republic of)
علی*
۱۱:۴۱ ۱۶ آذر ۱۳۹۸
یارو میگفت من ماهی 5 میلیون درآمدمه بعد صبح ها زیر بارون با موتور میرفت اینور و اونور
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۵:۳۴ ۱۶ آذر ۱۳۹۸
یه نفر میگفت ماهی ۱۵ میلیون درامدمه در ماه ولی با دوستاش با موتور رفت وامد داشت
Iran (Islamic Republic of)
نجیبه
۱۴:۳۸ ۱۵ آذر ۱۳۹۸
کار همه این شرکتها غیر قانونی هست وباعث میشه بیشتر اعضای انها ضرر کنند باید جلوی کار انها گرفته شود
Iran (Islamic Republic of)
شهرام
۲۲:۰۴ ۱۵ آذر ۱۳۹۸
شرکت داریم قانونیه باتمام مجوز معتبر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۱۵ آذر ۱۳۹۸
اسم این شرکت ها رو هم اعلام کنید تا همه بدونن
Iran (Islamic Republic of)
mohamad
۱۲:۱۹ ۱۵ آذر ۱۳۹۸
لطفا درمورد درستی این کارا هم خبر بسازین انقدر تخریب نزنین بخدا درست نیست یه سریا هم کمک زیادی دارن میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۱۵ آذر ۱۳۹۸
جنسی که مثلا 1000 تومان قیمت دارد ، در این ساختار هرمی تا 25000 تومان هم فروش میرود و عملا اجناس گرانتر فروش خواهد رفت .
Iran (Islamic Republic of)
mohamad
۱۹:۰۸ ۱۵ آذر ۱۳۹۸
قربون شکلت برم ابنبانم هزار تومن بهت نمیدن
Iran (Islamic Republic of)
علی*
۱۱:۴۱ ۱۶ آذر ۱۳۹۸
اون مثال زد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۹ ۱۵ آذر ۱۳۹۸
بعضی هاشون تیم فوتبال هم دارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۸ ۱۵ آذر ۱۳۹۸
تو کرج خیلی زیاد شده شهریار ملارد
Iran (Islamic Republic of)
فرزین
۱۱:۳۲ ۱۵ آذر ۱۳۹۸
هر دم از این باغ بری می رسد
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۰:۰۹ ۱۵ آذر ۱۳۹۸
تازه تر از تازه تر از تازه تر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۸ ۱۵ آذر ۱۳۹۸
بعضی از این شرکت ها به صورت قانونی و با مجوز از وازت صنعت و معدن و تحت نظارت دارند فعالیت میکنند و به علت فروش مستقیم اجناس با کیفیت و قیمت بسیار مناسب تحویل مشتری می دهند و همه مشتریهاشون راضی هستند هم از کیفیت و هم از قیمت آن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۴ ۱۵ آذر ۱۳۹۸
شرکت های دارای محوز از وزارت صنعت و معدن کلملا قانونی دارند و فعالیت می کنند و اجناس با کیفیت و قیمت مناسب تحویل مشتریهاشون می دهند همه شرکت های بازاریابی شبکه ای مثل شرکت های هرمی که توضیح دادین نیستند بعضی ها دارن به تولید داخلی کمک نی کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۰۱:۵۲ ۲۴ تير ۱۳۹۹
به نظرم سیستم غربی دجال گونه بارسانه همه چیز را تحت شعاع قرار میده
عیرممکنه درست باشه....خودم فعالیت کردم..
آخرین اخبار