امیری نیا خبرداد؛

آغاز فعالیت فراصندوق ستارگان با ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه

مدیر تاسیس صندوق فرا ستارگان گفت:فرا صندوق ستارگان با 500 میلیارد تومان فعالیت خود را آغاز کرده است

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان امیری نیا مشاور رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و مدیر تاسیس صندوق فراستارگان در آیین رونمایی و پذیره‌نویسی فرا صندوق ستارگان اولین فراصندوق کشور در بازار سرمایه اظهار کرد: در سه دهه اخیر مقام معظم رهبری و دولت‌ها به اقتصاد دانش‌بنیان توجه ویژه‌ای داشتند و آن را به عنوان یک استراتژی مطرح می‌کردند.

او با بیان اینکه در بیانیه دوم مقام معظم رهبری نیز در همه ابعاد به مسائل اقتصادی و اقدامات دانش‌بنیان توجه شده است، گفت: امروز زنجیره تامین مالی یک حلقه بسیار مهم برای پیشبرد دیگر اقدامات است و نهاد‌ها نیز آن را تکمیل می‌کنند.

امیری‌نیا افزود: از دو سال پیش موضوع فراصندوق ستارگان و شرکت‌های دانش‌بنیان در ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) مطرح شد.

او ادامه داد: از دی ماه ۹۶ فرایند آن آغاز به کار کرد و منابع مالی آن تامین شد و نهایتا در شهریور ماه سال ۹۸ شرکت فراصندوق ستارگان ثبت شد.

امیری نیا با بیان اینکه این صندوق با ۵۰۰ میلیارد تومان آغاز به کار کرده است و با حضور بخش‌های مختلف سرمایه آن به ۶۵۰ میلیارد تومان رسیده است، گفت: در فراصندوق ستارگان توجه ویژه‌ای به سرمایه‌گذاری‌های خطرپذیر و شرکت‌های دانش‌بنیان دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار