اصفهانیان: زاهدی فر نسبت به استقلال موضع نداشت/ با داور طبق آئین نامه برخورد می کنیم

عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: طبق آئین نامه همانگونه که داوران با عملکرد خوبشان پاداش می‌گیرند، در صورتی که اشتباه فاحش هم داشته باشند، محروم می‌شوند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عملکرد ضعیف قضاوت محمد حسین زاهدی فر در دیدار روز گذشته تیم های فوتبال  سپاهان و استقلال تهران با اعتراض آبی پوشان پایتخت همراه شد. 

برهمین اساس با فریدون اصفهانیان، عضو کمیته داوران گفت و گویی انجام دادیم که او اظهار داشت: من هم اعتقاد دارم زاهدی فر در بازی روز گذشته استقلال مقابل سپاهان اشتباهات زیادی انجام داد که مهم ترین آن صحنه ای بود که توپ به دست کی روش استنلی برخورد کرد. در آن صحنه بازیکن سپاهان در ارتفاع بالا توپ را لمس کرد و در پنالتی بودن آن صحنه تردیدی نیست. ضمن اینکه صحنه های دیگری هم وجود دارد که باید به دقت بررسی شود.


بیشتر بخوانید: واکنش نوری‌فر به اشتباهات داوری در دیدارهای استقلال


او درباره اینکه باشگاه استقلال پیش از بازی هم نسبت به انتخاب محمد حسین زاهدی فر معترض شده بود، گفت: اشتباه زاهدی فر به دلیل تمرکز نداشتن بود و او نسبت به تیم استقلال موضعی نداشت که بخواهد جبهه گیری کند. البته در صحنه مورد اعتراض استقلالی ها باید داور پشت دروازه اعلام نظر می کرد  اما او هم شهامت اینکه رای داور وسط را برگرداند نداشته است و با خودش گفته  وقتی داور وسط صحنه به این واضحی را ندیده دیگر اظهارنظر نکنم. 

اصفهانیان درباره احتمال محرومیت محمد حسین زاهدی فر اظهار داشت: جلسه کمیته داوران فدراسیون فوتبال فردا برگزار می شود و من هم فقط نظر شخصی ام را گفتم. باید دید نظر سایر اعضا چیست اما طبق آئین نامه همانگونه که داوران با عملکرد خوبشان پاداش می گیرند، در صورتی که اشتباه فاحش هم داشته باشند، محروم خواهند شد.

عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال درباره اعتراض باشگاه سایپا به عملکرد حسین زمانی در بازی این تیم با ماشین سازی گفت: او هم داور جوانی است که باید عملکردش مورد ارزیابی قرار بگیرد. در کل داوران تصمیم های داوری تمام بازی های هفته دوازدهم را بررسی می کنیم.

انتهای پیام/ 

اظهارات اصفهانیان درباره عملکرد محمد حسین زاهدی فر در بازی سپاهان با  استقلال 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۲
-
ناشناس
۱۱:۲۰ ۱۲ آذر ۱۳۹۸
خودت چقدگرفتی /اصفهانیان
-
ناشناس
۱۳:۲۳ ۱۰ آذر ۱۳۹۸
داورنوشابه خورده
آخرین اخبار