خزانه دار شورای شهر تهران مطرح کرد؛

فراموش کاری دولت در انجام وظایف خود برای حمل و نقل عمومی

رسولی گفت: یک ریال هم دولت جهت توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی پرداخت نکرده است.

حسن رسولی خزانه دار شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،در واکنش به اظهار نظر‌های متفاوت درباره افزایش نرخ بهای بنزین و توسعه حمل و نقل عمومی گفت: بر خلاف سیاست‌های اعلامی هیئت دولت متاسفانه هیچ سهمی برای توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی با توجه به افزایش نرخ سوخت پیش بینی نشده است.

خزانه دار شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه دولت تا امروز که ۸ ماه از سال جاری گذشته یک ریال جهت توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی پرداخت نکرده است، افزود: از محل ماده ۲۳ قانون دریافت جرائم راهنمایی و رانندگی نیز هیچ پولی به حساب خزانه شهری واریز نشده و این در حالی است که دولت حتی یارانه خود را در حوزه بلیت مترو و اتوبوسرانی پرداخت نکرده است و گویا دولتمردان ما وظیفه خود را در این حوزه فراموش کرده‌اند.


بیشتر بخوانید: باید کاری کنیم قشر مرفه از حمل و نقل عمومی استفاده کنند 


رسولی تصریح کرد: بر اساس قانون هدفمند سازی یارانه‌ها بخشی از درآمد حاصل از افزایش قیمت بنزین باید به توسعه حمل و نقل عمومی به ویژه توسعه حمل و نقل ریلی اختصاص پیدا کند.

او تاکید کرد: در شرایط کنونی کشور تحمل شوک جدید را ندارد و در کنار این موضوع باید به سهم حمل و نقل عمومی نیز با توجه به افزایش نرخ بهای بنزین توجه شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار