رئیس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: رسانه‌ها با آگاهی بخشی و بیان ویژگی‌های نمایندگان اصلح و توانمند مردم را در انتخاب مناسب راهنمایی کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، منوچهر حبیبی رئیس ستاد انتخابات استان گفت: یکی از رسالت های رسانه‌ها این است که حتما ایده آل‌های یک نماینده خوب را بازگو کنند، زیرا اگر این ویژگی‌ها بدون جانبداری از سوی رسانه‌های مکتوب و مجازی گفته شود مردم پذیرش بیشتری خواهند داشت.

حبیبی افزود: بدون تردید یکی از دلایل ایجاد و تقویت شور انتخاباتی رسانه‌ها و مطبوعات هستند که انتظار داریم بدون جانبداری کمک کنند تا با آگاهی بخشی زمینه حضور حداکثری مردم فراهم شود.

او درباره آغاز ثبت نام از داوطلبین یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: همه بستر‌ها و مقدمات لازم را مهیا کرده ایم تا داوطلبین کار ثبت نام خود را به سهولت انجام دهند، اما انتظار داریم به توصیه‌های مسئولان نیز اهمیت دهند.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین تصریح کرد: تلاش ما این است که ثبت نام در فصایی آرام و توام با آرامش صورت گیرد تا داوطلبان با تمرکز لازم به سوالت مطرح شده و تکمیل فرم‌های تعیین شده اقدام کنند لذا درخواست می‌کنیم، چون هر ثبت نام حدود ۴۰ تا ۵۰ دقیقه زمان لازم دارد باید فضای حاکم آرام و راحت باشد.

حبیبی گفت: از آنجا که از نظر فضای ستاد انتخابات با محدودیت در فرمانداری‌ها مواجهیم توصیه می‌کنیم داوطلبان از لشکرکشی افراد برای ثبت نام خودداری کنند و تلاش شود حداکثر ۳ تا ۷ نفر همراه داشته باشند.

او اظهارداشت: محدود بودن همراهان موجب می‌شود تا هم در موعد مقرر و هم در فضای آرام ثبت نام انجام شود و حاشیه‌ای نیز ایجاد نشود و دست اندرکاران ثبت نام هم فرصت و آرامش لازم را داشته باشند کار ثبت نام را بخوبی انجام دهند و روند اجرایی دچار مشکل نشود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین یادآورشد: ثبت نام از داوطلبان از ساعت ۸ تا ۱۸ به مدت یک هفته تا ۱۶ آذر ماه ادامه دارد و افراد می‌توانند به فرمانداری‌ها و وزارت کشور مراجعه کنند.

انتهای پیام/ک

رسانه ها به شور و نشاط انتخابات کمک کنند

برچسب ها: انتخابات ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.