اصلاحات یا تعطیلات؟/ پایان آذرماه آخرین مهلت اصلاح مدیریت باغ وحش مشهد

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: آخرین اصلاح رفع سوء مدیریت در باغ وحش مشهد ۳۰ آذر ماه است و در صورت انجام نشدن اصلاحات این مجموعه تعطیل خواهد شد.

 
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، تورج همتی مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: تعطیلی باغ وحش مشهد در صورت اجرا نکردن دستورالعمل زیست محیطی در ابتدای زمستان امسال انجام می‌شود.

او ادامه داد: همچنان اجرای دستورالعمل‌ها و آیین‌نامه‌های زیست محیطی از جمله معرفی مدیر داخلی ذی‌صلاح در باغ‌وحش مشهد با مشکل رو به رو است.
بیشتر بخوانید: اصلاحات یا تعطیلات؟/ پایان آذرماه آخرین مهلت برای اصلاح مدیریت باغ وحش مشهد

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: آخرین تذکرات برای رفع سوء مدیریت‌ها به باغ وحش مشهد اعلام شده و بدون هیچ تردیدی اصلاح ساختار و وضع موجود در این مجموعه برای جلوگیری از تکرار اتفاقاتی که موجب تشویش اذهان عمومی می‌شود به عنوان اولویت در حال پیگیری است.
 



همتی افزود: به اندازه لازم و مورد نیاز زمان برای اصلاح معضلات و مشکلات باغ وحش مشهد به مدیران این مجموعه داده شده‌ است و حتما باید یک مدیر داخلی متخصص هدایت این مجموعه را بر عهده بگیرد.

او تصریح کرد: اگر بنا بود مشکلی در این مجموعه حل شود مشکلات اخیر از اساس شکل نمی‌گرفت.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: سوء مدیریت را مشکل اصلی در باغ وحش مشهد می‌دانیم و اگرچه اقدامات خوب و قابل توجهی هم در این مجموعه انجام شده است، اما این به منزله حل شدن مشکلات دیگر این مجموعه نیست.

انتهای پیام//ف.س
 
 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.