شکاری: من از باشگاه تراکتور کنار گذاشته نشدم/ بعید می‌دانم شکایت ذوبی‌ها نتیجه داشته باشد/ تراکتوری‌ها در استفاده از من ریسک نکردند

بازیکن تیم فوتبال تراکتور گفت: برخی از افراد و اصحاب رسانه دنبال حاشیه سازی هستند و من از باشگاه تراکتور کنار گذاشته نشدم.

رضا شکاری بازیکن ملی پوش تیم فوتبال تراکتور در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اینکه گفته می‌شود دنیزلی قید این بازیکن را زده است، اظهار کرد: نه این موضوع صحت ندارد و از دنیزلی سرمربی تیم اجازه گرفتم که ۱۰ روز در اردوی تیم ملی امید باشم تا به آمادگی لازم دست یابم. برخی از افراد و اصحاب رسانه دنبال حاشیه هستند. من از باشگاه تراکتور کنار گذاشته نشدم.  

شکاری درباره اینکه باشگاه سابقش روبین کازان باید ۱۰۰ هزار دلار حق رشد او را به باشگاه ذوب آهن پرداخت کند، گفت: من از اول هم قصد داشتم ۱۰۰ هزار دلار به باشگاه ذوب آهن بپردازم، اما آن‌ها قبول نکردند و به فیفا شکایت کردند و در نهایت فیفا هم حکم به پرداخت همین مبلغ را داد و فقط ۱۰ هزار دلار به عنوان دیرکرد به این رقم اضافه شد. به هر حال باشگاه ذوب آهن ۵۰۰ هزار دلار طلب کرد، اما در نهایت ۱۱۰ هزار دلار نصیبش شد.

شکاری: من از باشگاه تراکتور کنار گذاشته نشدم/ بعید می دانم شکایت ذوبی ها نتیجه بخش باشد / تراکتوریها در استفاده از من ریسک نکردند


بیشتر بخوانید: واکنش باشگاه تراکتور به کنار گذاشتن مهاجم ملی پوش


اقدام باشگاه ذوب آهن آماتور گونه بود 

شکاری درباره شکایت باشگاه ذوب آهن از او به علت فسخ قرارداد یک طرفه اش بیان کرد: من فکر می‌کنم اقدام باشگاه ذوب آهن آماتور گونه بوده است و بعید می‌دانم شکایت آن‌ها نتیجه بخش باشد.

او درباره علت بازی نکردنش در تیم تراکتور تصریح کرد: من مشکلی نداشتم و باشگاه تراکتور به خاطر شکایت باشگاه ذوب آهن ریسک نکرد و در نهایت این باشگاه تصمیم گرفت که از من در بازی‌ها استفاده نکند تا مشکلی برایش به وجود نیاید.

بازیکن تراکتور درباره اینکه مسئولان باشگاه تراکتور مدعی بودند که او مصدوم بوده است، گفت: من مصدومیتی نداشتم و با مشکلی مواجه نبودم، اما باشگاه تراکتور ترجیح داد از من در بازی‌ها استفاده نکند.

شکاری: من از باشگاه تراکتور کنار گذاشته نشدم/ بعید می دانم شکایت ذوبی ها نتیجه بخش باشد / تراکتوریها در استفاده از من ریسک نکردند

ما از هیچ تیمی در مسابقات انتخابی المپیک هراسی نداریم 

بازیکن تیم ملی امید درباره وضعیتش و اینکه تیم ملی بعد از ۴۰ سال به المپیک صعود می‌کند، بیان کرد: تمرینات خود را زیر نظر مربی بدنساز تیم ملی امید انجام می‌دهم تا آماده بازی‌ها شوم. به هر حال گروهمان در انتخابی سهمیه المپیک سخت است، اما از هیچ تیمی نمی‌ترسیم و با قدرت پیش می‌رویم. همچنین حمایت‌های لازم از سوی مسئولان باید صورت بگیرد تا در مسابقات انتخابی المپیک به موفقیت دست یابیم.

او ادامه داد: تیم ملی امید در مقایسه با تیم‌های قبلی خیلی بهتر است و لژیونر، بازیکن باتجربه و کادر فنی خوبی در اختیار داریم. امیدوارم با شرایط خوبمان  بعد از چند سال راهی المپیک شویم.

شکاری درباره تغییر و تحولات کادر فنی به نفع تیم ملی امید است، گفت: من در زمان تغییر و تحولات کادر فنی در تیم ملی امید نبودم تا در این باره نظر بدهم. به هر حال باشگاه تراکتور اجازه نمی‌داد تا در اردوی تیم ملی امید در آن دوران حضور یابم. البته همه بازیکنان تیم ملی آماده هستند و تلاش خود را می‌کنیم که به المپیک توکیو راه یابیم.

بازیکن ملی پوش تراکتور در پایان خاطر نشان کرد: پرونده حقوقی ام در فیفا باز است و هنوز بسته نشده است، اما به نظرم فیفا به زودی شکایت باشگاه ذوب آهن را بررسی می‌کند.


بیشتر بخوانید: صادقیان: تیم تراکتور در نیم فصل تقویت می شود/ جدایی شکاری صحت ندارد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار