سنگ سفیدی: شیوه بازی بلاروس شبیه اسلواکی است/ از میزبانی مشهدی ها شوکه شدم

بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: شیوه بازی تیم ملی بلاروس شبیه به اسلواکی است و این 2 از یکدیگر متفاوت نیستند.

محمد رضا سنگ سفیدی بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی تیم ملی فوتسال برابر اسلواکی که با نتیجه مساوی ۵ بر به پایان رسید گفت: بازی با تیم ملی اسلواکی یکی از دیدار‌های بسیار خوب ما در این چند ماه اخیر بود. اسلواکی تیم کاملاً فیزیکی بود و فوتسال را به خوبی بازی می‌کرد و ما هم در ابتدای این دیدار کمی تحت تاثیر فضای سالن قرار گرفتیم و همچنین بازیکنان با هم کمی ناهماهنگ بودند و همین موضوع باعث شد که تمرکز خود را از دست بدهیم و در دقایق اول بازی ۲ گل را دریافت کنیم. خدا را شکر با صحبت‌هایی که کادر فنی با بازیکنان انجام داد به بازی برگشتیم و حتی در دقایق پایانی هم با ۲ گل از حریف پیش بودیم، اما به خاطر ناهماهنگی که بین بازیکنان وجود داشت، باعث شد بازی مساوی شود.


بیشتر بخوانید: شمس: عیار بلاروس‌ امروز در بازی با اسلواکی مشخص می‌شود


او افزود: در بازی‌های دوستانه نتیجه بازی‌ها زیاد اهمیت ندارد، مهم این است که بتوانیم در این دیدار‌ها نقاط ضعف خود را برطرف کنیم. همچنین ما از بازی با اسلواکی درس‌های زیادی گرفتیم و امیدوارم که در دیدار دوم بتوانیم برابر اسلواکی بهترین عملکرد را داشته باشیم.

بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان همچنین درباره بازی با تیم ملی بلاروس که قرار است فردا برگزار شود نیز گفت: شیوه بازی تیم ملی بلاروس خیلی شبیه به اسلواکی است و آن‌ها به مانند اسلواکی‌ها از قدرت بدنی بالایی برخوردار هستند. بلاروس تیمی است که در بازی‌های دوستانه گذشته خود موفق شده ایتالیا را شکست دهد و همین نشان می‌دهد که بازی با این تیم بسیار سخت خواهد بود، اما همان طور که گفتم ما به دنبال نتیجه گرفتن نیستیم و می‌خواهیم که با یک بازی خوب نقاط قوت و ضعف خود را پیدا کنیم.


بیشتر بخوانید: ناظم‌الشریعه: در بخش دفاعی به هماهنگی بیشتری نیاز داریم


سنگ سفیدی بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان درادامه درباره میزبانی مشهد از رقابت‌های ۳ جانبه نیز گفت: روز اول که به مشهد آمدیم من اصلاً فکر نمی‌کردم از ما زیاد حمایت شود، اما وقتی روز گذشته در بازی با اسلواکی تماشاگران مشهدی را دیدم واقعا شوکه شدم و آن‌ها حمایت بسیار خوبی را از تیم ملی انجام دادند و جا دارد همین جا از مردم خوب مشهد تشکر کنم و امیدوارم که در ۲ بازی آینده هم تماشاگران از ما حمایت کنند تا بتوانیم بهترین عملکرد خود را نشان دهیم.

انتهای پیام/

اظهارات بازیکن تیم ملی فوتسال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.