رئیس ستاد انتخابات گلستان در مینودشت گفت:

مردان بیشترین داوطلبان دیروز و امروز برای نمایندگی مجلس / بانوان فعلا ۲ نفر نام نویسی کرده اند

رئیس ستاد انتخابات گلستان در بازدید از ستاد انتخابات مینودشت گفت: تا کنون ۵۰ نفر در گلستان، داوطلب نمایندگی مجلس شده اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، عبدالرضا چراغعلی رئیس ستاد انتخابات گلستان افزود: بر اساس آماری که اعلام شده تا این لحظه ۵۰ نفر در استان نام نویسی کردند که بیشترشان مرد و ۲ نفر از آن‌ها خانم‌ها بودند.


عبدالرضا چراغعلی افزود: همه حوزه‌های انتخابیه استان برای برگزاری انتخابات سالم و پر شور آماده اند.

 

عبدالرضا چراغعلی افزود: داوطلبان ثبت نام می‌توانند تا شنبه ۱۶ آذر، از ساعت ۸ صبح تا ۶عصر در فرمانداری‌های مرکزی ۶ حوزه انتخابیه استان در گرگان، گنبدکاووس، کردکوی، علی آبادکتول، رامیان و مینودشت حضور یابند.


او ادامه داد: یک قطعه عکس پرسنلی، مدارک تحصیلی (کارشناسی ارشد و یا معادل آن)، کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم و مدرک قبولی استعفا در صورتی که مشمول موضوع ماده ۲۹ باشند مدارکی است که داوطلبان ثبت نام باید همراه داشته باشند.


او از داوطلبان خواست: هنگام مراجعه به فرمانداری‌ها برای ثبت نام، حداکثر یک همراه داشته باشند تا هم فرمانداری‌ها شلوغ نشود و هم در انجام امور ثبت نام داوطلبان خلل وارد نشود.

 

در ادامه فرماندار شهرستان مینودشت سید رضا طباطبایی هم گفت:در روز دو ثبت نام از داوطلبان در حوزه مینودشت تا امروز ۷ نفر ثبت نام قطعی کردند.

 

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، دوم اسفند امسال برگزار می‌شود و از ۶حوزه انتخابیه استان گلستان، ۷نماینده به مجلس راه می‌یابند.


انتهای پیام / فا


حضور کمرنگ بانوان برای نمایندگی مجلس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.