برتری مهرام مقابل شهرداری گرگان در حساس ترین بازی هفته

تیم بسکتبال مهرام تهران در حساس‌ترین دیدار هفته نهم مقابل شهرداری گرگان به برتری دست یافت.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و مهرام تهران در آخرین دیدار هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال از ساعت ۱۸ در تالار بسکتبال آزادی به مصاف یکدیگر رفتند. شاگردان هاشمی تا پیش از این بازی از ۸ بازی ۷ برد داشتند و شاگردان شاهین طبع هم موفق شده بودند در ۸ بازی گذشته شان برنده باشند.

کوارتر نخست

بازی با شور و هیجان زیادی از طرف هواداران ۲ تیم آغاز شد. از گرگان هواداران زیادی برای این بازی آمده بودند و مهرامی‌ها هم برای این بازی سنگ تمام گذاشته بودند. نخستین حمله بازی توسط شهرداری انجام شد که برای آن‌ها نخستین امتیاز را در پی داشت در ادامه مهرامی‌ها حمله خوبی را ترتیب دادند و در ۲ حرکت از حریف پیشی گرفتند در ادامه کار بازی برابر دنبال شد و ۲ تیم در امتیاز ۷ برابر شدند. بازی در ادامه، اما به سود مهرامی‌ها دنبال شد و درخشش بازیکنان این تیم نتیجه را به سودشان رقم زد بازی در ادامه در کنترل بازیکنان مهرام بود و چند پرتاب دقیق و خوب نتیجه را به سود آن‌ها رقم زد. بازی در نهایت در پایان کوارتر نخست با نتیجه ۱۷ - ۱۳ به سود مهرام به پیان رسید.

کوارتر دوم

نخستین امتیاز در این کوارتر برای شهرداری گرگان بود هواداران در یک صحنه با شعار داور عزیز دقت کن نسبت به یک صحنه اعتراض کردند بازی در ادامه نزدیک‌تر و حساس‌تر دنبال شد و می‌شد در برخی صحنه‌ها برخورد‌هایی را در جایگاه هواداران ۲ تیم که در کنار هم بودند دید. با این حال بازی پایاپای و در فاصله ۵ دقیقه بمانده به پایان این کوارتر نتیجه ۲۷ - ۲۴ به سود مهرام بود.

مصطفی هاشمی در ادامه در صحنه‌ای به داور بازی اعتراض زیادی داشت ۲ تیم رفته رفته اختلافشان کم شد و در امتیاز ۳۲ برابر شدند در ادامه بازی به یک میدان جنگ تمام عیار تبدیل شده بود و پرتاب‌های ۳ امتیازی ۲ تیم شرایط خاصی را به وجود آورده بود و هر ۲ تیم کاملا برابر بودندصمد نیکخواه در صحنه هایی از اتفاقات ناراضی بود و حتی به داور هم اعتراض می‌کرد. بازی پر برخورد و البته پر هیجان در نهایت با نتیجه۲۵-۲۲ در کوارتر دوم به سود شهرداری گرگان و در مجموع نیمه نخست ۳۹-۳۸ به سود مهرام به پایان رسید.

کوارتر سوم

تیم بسکتبال مهرام نیمه دوم را بهتر شروع کرد و موفق شد نخستین امتیاز را به دست آورد البته شاگردان مهران شاهین طبع هم با حملات سریع و پرتاب‌های دقیقش آن سعی داشتند تا فاصله را کمتر کند بازی در ادامه حساس رحم دنبال شد، اما این تیم مهرام بود که توانست به امتیاز ۵۰ برسد و اختلافش با شهرداری گرگان را به ۷ امتیاز برسانند این کوارتر هم شاهد درگیری‌ها و برخورد‌های خشن بود. صمد که ۴ خطا شده بود در این کوورتر بازی نکرد این بازی در این کوارتر در نهایت با نتیجه ۱۲ بر ۱۱ به سود تیم مهرام به پایان رسید.

کوارتر چهارم

بازی در کوارتر چهارم بسیار حساس‌تر دنبال شد و نخستین توپ ۳ امتیازی برای شهرداری گرگان بود. بی دقتی مهرامی‌ها و هیجان بالای بازی شاگردان هاشمی را با مشکل جدی مواجه کرده بود و حتی پرتاب‌های ۳ امتیازی صمد هم گل نمی‌شد و همین مسئله کار را سخت کرد.

در ادامه هم پرتاب‌های مهرامی‌ها گل نشد، اما در عوض هر چه شهرداری گرگان می‌زد به سبد می‌رفت، هاشمی که شرایط را سخت می‌دید درخواست وقت استراحت داشت، شهرداری گرگان در ادامه برتری اش را حفظ کرد و بازی را کنترل کرد دفاع خوب و ضربات دقیق فاصله ۲ تیم را زیاد کرد هیجان در پایان بازی به اوج خودش رسیده بود و تیم مهرام در چند ثانیه فاصله را به حداقل برساند و در این زمان مهران شاهین طبع درخواست وقت استراحت فنی داشت یک دقیقه پایانی این بازی بسیار نفس گیر دنبال شد فشار محرمی‌ها در پرست و امید خطای اشتباه از بازیکنان مهرام در ۴۵ ثانیه پایانی یک پرتاب به تیم شهرداری گرگان داد، اما پرتاب سه امتیازی و دقیق صمد نیکخواه بهرامی در چند ثانیه پایانی باعث شد تا این تیم مهرام باشد که بازی را در نهایت با نتیجه  ۶۷بر ۶۶ به سود خود به پایان برساند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ برتر بسکتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار