یک نماینده ادوار مجلس اصلاح ساختاری بودجه کشور را مهم‌ترین اولویت دولت یازدهم دانست.

اصلاح ساختار بودجه مهم‌ترین اولویت مجلس یازدهم استبه گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، ارسلان فتحی‌‌پور نماینده ادوار مجلس در جمع خبرنگاران گفت: بنده از استان آذربایجان شرقی و حوزه انتخابیه شهرستان‌های کلیبر، خداآفرین و هوراند در انتخابات مجلس یازدهم ثبت نام کرده‌ام.

فتحی‌‌پور درباره شفاف بودن هزینه‌های انتخاباتی و همچنین اموال نمایندگان اظهار کرد: بنده آمادگی دارم که هزینه‌هایی که برای انتخابات صرف می‌کنم را به صورت شفاف اعلام کنم همچنین با اعلام اموالم به صورت شفاف نیز موافق هستم و هیچ مشکلی ندارم.

این نماینده ادوار درباره عملکرد مجلس دهم بیان کرد: مردم نسبت به عملکرد نمایندگان در این دوره مجلس گلایه دارند و بنده معتقد هستم که این مجلس آن طور که باید به امر نظارت و قانون گذاری نپرداخت همچنین لازم بود که برای ایجاد ثبات اقتصادی وقت بیشتری صرف کند.

او تصریح کرد: متأسفانه بسیاری از قوانین تصویب شده اجرایی نمی‌شود و امیدوارم در دوره یازدهم قوانینی به تصویب برسند که بتوانند به تولید و اقتصاد کشور کمک کنند.

فتحی‌‌پور بیان کرد: ما نیازمند قوانینی هستیم که بتواند در شرایط فعلی که دور زدن تحریم‌ها به ما کمک کند، امیدوارم که مجلس یازدهم وابستگی بودجه کشور به نفت را کاهش داده و حتی آن را قطع کند.

او تصریح کرد: اصلاح ساختاری بوده مطابق فرمایش رهبر انقلاب باید اتفاق می‌افتاد که متأسفانه چنین نشد، بنابراین معتقدم که اصلاح در این ساختار مهم‌ترین اولویت مجلس یازدهم است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار