تضعیف روحیه خودباوری جوانان خواست غربی ها است

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: جوانان باید با روحیه خودباوری به دنبال ساختن قطعات مورد نیاز خود در صنعت باشند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  محمدرضا ناصری، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، در دیدار با علی اوسط هاشمی معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای، گفت: غربی‌ها به دنبال تضعیف روحیه‌ی خودباوری در بین جوانان هستند، ما باید خودمان را باور کنیم و به دنبال ساختن قطعات مورد نیازمان در صنعت برویم.

او افزود: غربی‌ها قدرت فکر کردن را از ما گرفتند تا قدرت توسعه‌ی علم در بین جوانان ما کم شود جوانان باید خود اشتغال باشند، یعنی خودشان فکر کنند، شغل ایجاد کنند، بسازند و استفاده کنند.

آیت الله ناصری ادامه داد: معلم ها، اساتید، دانش آموزان و دانشجویان بر روی مباحثی که تدریس می‌کنند و آموزش می‌بینند تفکر کنند و صرف آموزش و امتحان نباشد.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد افزود: باید برای انجام هر کاری تعقل کنیم تا بهترین تصمیم را بگیریم در حالی اکنون همه چیز در نظر گرفته می‌شود به جز تعقل که این دلیل عقب ماندن از بسیاری از چیز هاست.

انتهای پیام/ی

 تضعیف روحیه‌ی جوانان هدف دشمنان است 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار