به مناسبت روز جهانی معلولان؛

ملی پوش قایقرانی: تمام طول سال را در اردو هستم

بهروزی راد گفت: اردو‌های مان به صورت مستمر بوده و ۱۲ ماه سال را در اردو‌ هستم.

گفتگو با تنها مدال آور بانو ورزشکار معلول در رشته قایقرانیشهلا بهروزی راد قایقران ملی پوش و قهرمان پارالمپیک در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: عضو تیم ملی قایقرانی در رشته پاراکانو ایران هستم که طی ۹ سال فعالیت در قایقرانی توانستم ۵ مدال طلای آسیا و ۲ مدال نقره را کسب کنم.

او افزود: برای اولین بار در تاریخ ایران تنها بانویی بودم که توانستم در شهریور ماه سال جاری در مسابقات قهرمانی جهان در مجارستان مدال برنز را از آن خود کنم و پرچم ایران را به اهتزاز درآورم. برای دومین بار پیاپی نیز توانستم سهمیه پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ را صاحب شوم.

او افزود: قبل از مسابقات قهرمانی جهان، مسابقات شبه المپیک برگزار شد که فدراسیون جهانی از کسانی که در سطح جهان و المپیک عنوان دار بودند، دعوت عمل آورد و در ایران نیز من و عادل مجللی در این مسابقات حضور داشتیم که توانستم در این بخش نیز یک پله صعود و مدال نقره را از آن خود کنم.

بهروزی راد گفت: اوایل فروردین ۱۳۹۹ مسابقات قهرمانی آسیا را در پیش دارم. تمرینات به صورت مستمر در دریاچه آزادی زیر نظر مربی قایقرانی، مسعود مهدوی نیا و مربی بدنساز محمد رضا محسنی برگزار می‌شود. اردو‌ها به صورت مستمر بوده و ۱۲ ماه سال را در اردو‌ها هستم.

او گفت: هدف اصلی من پیروزی در المپیک است و به صورت مستمر در دریاچه آزادی تمرین دارم که امیدوارم نتیجه خوبی را کسب کنم.

بهروزی راد گفت: ایران در سطح آسیا حرفی برای گفتن دارد و همیشه افتخارآفرین بوده و در بخش جهانی نیز نسبت به سال‌های گذشته به خصوص در بخش پاراکانو پیشرفت چشمگیری داشته است.

بانوی ورزشکار پارالمپیکی تیم ملی قایقرانی با اشاره به روز جهانی معلول افزود: گاهی وقت‌ها می‌شود معلولیت را با نگرش محبوبیت دید، همچنین معلولیت هیچ وقت باعث محدودیت در زندگی ام نشد.

بهروزی راد با بیان اینکه چند مسابقه را درسال آینده پیش رو دارد، گفت: در سال آینده ۳ مسابقه را در بخش مسابقات قهرمانی آسیا، قهرمانی جهان و قهرمانی المپیک را پیش رو دارم. مسابقات قهرمانی جهان در اواخر اردیبهشت ماه و مسابقات المپیک در شهریور ماه سال آینده برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اعزام شهلا بهروزی راد به مسابقات قایقرانی قهرمانی جهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار