معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: بازرسی از سطح شهر و میادین میوه و تره بار تشدید می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، الله کرم نصیری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست کمسیون هماهنگی امور تعزیرات حکومتی، با اشاره به اینکه افزایش قیمت بنزین تصمیم سران نظام بود اظهار داشت: بازرسی سطح شهر و میادین میوه و تره بار استان تشدید می‌شود.

او، خواستار تشدید بازرسی‌ها و پیگیری جلسات به صورت ماهیانه شد و افزود: افزایش قیمت کالا به بهانه افزایش قیمت، از سوی فروشندگان و خدمات دهندگان به هیچ عنوان پذیرفته نیست.

نصیری، از بازرسی‌های مشترک به عنوان یک راهکار خوب یاد کرد و از سازمان صنعت، معدن و تجارت، اصناف و تعزیرات حکومتی خواست تا بازرسی‌ها را به صورت مداوم انجام و گزارشات را در اسرع وقت ارائه دهند.

او همچنین بر لزوم استفاده از ظرفیت اتحادیه‌ها در مواجه با گران فروشی تأکید کرد و گفت: اصناف موظفند تا هنگام گشت و بازرسی از بازرسان تخصصی هر صنف استفاده کنند.

نصیری با بیان اینکه تمام کالا‌ها باید برچسب قیمت داشته باشند ادامه داد: متولیان امر موظفند در کمترین زمان بازرسی‌ها را انجام دهند و خاطیان را شناسایی و برای برخورد به مراجع قضایی معرفی کنند.

او افزود: استفاده از ظرفیت ادارات و ارگان‌های مختلف از جمله بسیج اصناف در مقطع کنونی می‌تواند راه گشا باشد.

نصیری اضافه کرد: در راستای اهمیت میوه در سبد خانوار‌ها و کنترل قیمت میوه، بازرسان اصناف و جهادکشاورزی و تعزیرات حکومتی به صورت روزانه از میدان میوه و تره بار بازرسی کنند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.