مدیر دفتر تخصصی سینما گفت: برنامه "اصفهان در روایت ۲" همراه با اکران مستند‌هایی از اساتید بزرگ در موزه هنر‌های معاصر برگزار می‌شود.

مصطفی حیدری مدیر دفتر تخصصی سینما در گفت گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: برنامه "اصفهان در روایت ۱" سال گذشته برگزار شد و اکنون "اصفهان در روایت ۲"، ۱۳ و ۱۴ آذرماه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در موزه هنر‌های معاصر برگزار می‌شود.

او اظهار داشت: این برنامه خوانش امروز ما از گذشته اصفهان است که از سوی دفتر تخصصی سینما و با همکاری مرکز اصفهان شناسی و خانه ملل از مراکز وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان برگزار می‌شود.

مصطفی حیدری با بیان اینکه در این برنامه مستند‌هایی از اساتید بزرگ اکران می‌شود، افزود: "رواق منظر دوست" اثر رضا مهیمن، "آدم‌های روی پل" اثر فرهاد بردبار، "گودال در یک روز کهنه" اثر احمد رضایی و "پایتخت صوفی بزرگ" اثر روبرت ارسکین اکران می‌شود.

مدیر دفتر تخصصی سینما در مورد مستند پایتخت صوفی بیان کرد: این مستند در گنجینه دانشگاه اصفهان در فیلمی ۱۶ میلی متری نگهداری می‌شود که به همت دفتر تخصصی سینما و با همکاری صدا و سیمای مرکز اصفهان این فیلم به حالت دیجیتال تبدیل شد و دفتر تخصصی سینما در حال زیرنویس کردن آن برای اکران است که برای اولین بار توسط دفتر تخصصی سینما اکران می‌شود.
او بیان کرد: در این برنامه مرتضی نعمت اللهی، محمود درویش، حسین مسجدی، عبدالمهدی رجایی، محمد عرب، فرهاد بردبار و علیرضا ارواحی سخنرانی می‌کنند.
 
انتهای پیام/ی
برچسب ها: شهرداری ، مستند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار