در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

بنیادی: از سوی حزب خاصی در انتخابات مجلس شرکت نمی‌کنم/ اموالم را شفاف اعلام می‌کنم

نماینده کاشمر گفت: بنده از هیچ جناحی خاصی در انتخابات مجلس شرکت نمی‌کنم، اکنون فقط برای ثبت نام به این محل آمده‌ام.

بنیادی: از سوی حزب خاصی در انتخابات  مجلسشرکت نمی‌کنم/ اموالم را شفاف اعلام می‌کنمبه گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، بهروز بنیادی نماینده مردم کاشمر در دهمین مجلس شورای اسلامی با حضور در حوزه انتخابیه تهران و در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که چرا مردم دوباره باید به شما رای بدهند گفت: به هرحال بنده نماینده مردم کاشمر بودم و قطعاً شما باید از مردم سوال کنید، کار‌ها و اقداماتی که بنده به عنوان یک نماینده بر عهده داشتم و زبان گویای مردم شدم، بخشی از مشکلات مردم را در شهرستان پیگیری و مطالبات آن‌ها را دنبال کردم. حالا شما باید از مردم بپرسید من نمی‌توانم به این سوال پاسخ دهم.

بنیادی در ادامه در پاسخ به این سوال که اگر شرایط ایجاد شود، آیا حاضر به شفافیت مالی خود هستید، اظهار کرد: قطعاً همینطور خواهد بود و این حق مردم است که بدانند کاندید‌هایی که قرار است به آن‌ها رای دهند، از چه محلی ارتزاق می‌کنند و محل درآمدی آن‌ها کجاست، همچنین مردم باید بدانند که چه گروه‌هایی حامی این فرد هستند.

نماینده مجلس در پاسخ به این سوال که شما از سوی حزب یا جناح خاصی شرکت می‌کنید، گفت: خیر بنده از هیچ جناحی خاصی در انتخابات مجلس شرکت نمی‌کنم، اکنون فقط برای ثبت نام به این محل آمده‌ام. اگر تمام مراحل ثبت نام را گذراندم و در عرصه تبلیغات حضور پیدا کردم، حتماً برنامه‌های خود را اعلام می‌کنم.

او در پاسخ به این سوال که آیا مردم از انتخابات مجلس یازدهم استقبال می‌کنند یا خیر گفت: وظیفه مردم و ما مشخص است، یعنی ما خود را به مردم عرضه می‌کنیم و تصمیم گیرنده مردم هستند که آیا به پای صندوق‌های رای بیایند یا حضور پیدا نکنند.

بنیادی تصریح کرد: با توجه به افزایش سطح تحصیلات در جامعه، افزایش مطالبات و حضور فضای مجازی این کار را برای همه سخت خواهد کرد، یعنی توقعات مردم از نماینده‌های جدیدی که قرار است پای کار بیایند، بالا می‌رود. امروز باید خوشحال باشیم که مردم می‌توانند اعتراضات به حق خود را به گوش بالاترین مسئولان برساند.

نماینده مجلس در پاسخ به این سوال که عملکرد مجلس کنونی را چطور ارزیابی می‌کنید گفت: ما نباید مجلس را از شاکله حاکمیت جدا ببینیم، شاکله حاکمیت عملکردی داشته که امروز ممکن است برخی از آنان ناراضی و برخی دیگر از آن راضی باشند. مجلس هم در دل همان حاکمیت است و شما نمی‌توانید این دو را جدایی از هم ارزیابی کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار