سردار فدوی: با وجود همه این دشمنی‌ها ما همچنان پا برجا و پرقدرت حضور داریم

جانشین فرمانده سپاه پاسداران گفت: در هیچ مقطع زمانی چنین حجم دشمنی را با اسلام مشاهده نمی‌کنیم، اما با وجود همه این دشمنی‌ها ما همچنان پا برجا و پرقدرت حضور داریم

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست هم اندیشی بسیجیان مجلس شورای اسلامی گفت: ما چهل سالگی انقلاب را به پایان رساندیم؛ یعنی یک زمان طولانی که باید به تکیه گاه‌هایی دست پیدا می‌کردیم که بتوانیم به وسیله آنها بقیه راه را طی کنیم.

او افزود: ما به تکیه گاهی باید دست پیدا می‌کردیم تا بقیه راه را بتوانیم با اطمینان طی کنیم؛ اگر این کار را نمی‌کردیم از ادامه مسیر می‌ماندیم.

سردار فدوی عنوان کرد: هر کسی در هر مجموعه‌ای قرار دارد، اگر به تکالیف خود عمل کند نباید نگران نتیجه باشد؛ به شرطی که تکالیفی که خدا برای انسان تعیین کرده است را به درستی انجام دهد و هر کس خود می‌داند که این تکالیف را انجام داده است یا خیر.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: بعضی از اصول قانون اساسی، اصول ویژه‌ای هستند که امام راحل هم تاکید بسیاری برآن داشتند، یکی از آن اصول، اصل دوم قانون اساسی است که تکلیف قانون و مبنا و باور‌ها را مشخص می‌کند و بر اصول دین تاکید دارد؛ چند مشخصه مانند ظلم ستیزی هم هست که در آن آورده شده است.

او ادامه داد: اگر بخواهیم کشور را بر مبنای اصول، درست کنیم، باید این کار را به وسیله حقودانان انجام دهیم؛ کار‌های زیادی در این زمینه صورت گرفته، اما باز هم جای کار بسیاری در این حوزه وجود دارد.

سردار فدوی همچنین گفت: نظام دو وجه دارد؛ یکی بخش دیدنی آن مانند آیین نامه هاست و وجه دیگر آن روح سیستم یا همان بخش‌های نادیدنی است که در همه شئونات نشان داده می‌شود و این سیستم در دهه سی توسط آمریکایی‌ها نوشته شده و متاسفانه هنوز در برخی از سیستم‌ها در کشور در حال اجراست که متاسفانه با اینکه بیش از چهل سال از انقلاب اسلامی گذشته است، هنوز روح آمریکایی در بخشی از اجزای سیستم جاری است که باید تغییر کند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران گفت: ما در بعضی امورات و سیستم ها، چون سابقه‌ای در گذشته نداشته است، دستورات امام (ره) که برگرفته از اسلام است را مشاهده می‌کنیم که با موفقیت‌های فراوانی همراه هستند؛ سپاه و بسیج یکی از این سیستم هاست.

او همچنین افزود: به جز مقاطعی در صدر اسلام، در هیچ مقطع زمانی چنین حجم دشمنی را با اسلام مشاهده نمی‌کنیم، اما با وجود همه این دشمنی‌ها ما همچنان پا برجا و پرقدرت حضور داریم، چون در کلیت تکالیفی که مورد قبول خدا بوده را انجام دادیم و مورد رحمت خداوند متعال قرار گرفتیم.

سردار فدوی گفت: امروز حقوقدانان باید این قابلیت را داشته باشند تا قوانینی را که متناسب با دستورات اسلام نیست را از دور خارج کنند و قوانین جدید جایگزین آنها کنند.

او افزود: بسیج حقوقدانان امروز صاحب پتانسیل خوبی است که اگر همه تنها تعداد کمی از آن‌ها پای کار بیایند کار‌های بزرگی می‌توانند انجام دهند و به واسطه پشتوانه خوبی که دارد، اتفاقات خوبی در کشور به وجود بیاورند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در پایان گفت: بعد از چهل سال از انقلاب اسلامی خدا پشت انقلاب اسلامی ایستاده و بهترین نتایج برایمان به ارمغان آورده است، وگرنه با وجود این حجم از دشمنی‌هایی که علیه جمهوری اسلامی وجود دارد، انقلاب اسلامی با آسیب‌های بزرگی مواجه می‌شد؛ که نمونه آن را در ناآرامی‌های اخیر مشاهده کردیم که این اتفاق حتی کشور‌های بزرگ دنیا را به تعجب وا داشت؛ اگر امروز برخی مشکلات را در کشور مشاهده می‌کنیم به این دلیل است که پای کار نرفتیم تا مشکلات را حل کنیم، به همین خاطر شاهد چنین مشکلاتی هستیم؛ باید بر اساس قوانین عمل کنیم تا بتوانیم بهترین نتیجه را بگیریم.

انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس ، بسیج ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار