اقتصادی که از فیلتر برادران مهابادی می گذرد

برادران مهابادی با تولید سالانه ۱۸ هزار تن فیلتر هوای خودرو توانسته اند علاوه بر خود، چندین جوان دیگر را نیز صاحب شغل کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، جلالی پور به همراه دو تا از برادرانش که آن ها نیز تحصیلات عالیه دارند با تولید انواع فیلتر هوای خودرو توانستند علم و عمل را با هم پیوند بزنند تا ۱۰ نفر از ثمره کارشان ارتزاق کنند.

او افزود: ما برای راه اندازی این کارگاه تسهیلاتی را از کمیته امداد دریافت کردیم و فیلتر‌هایی که تولید می کنیم با استاندارد لازم و زیر نظر کارشناسان فنی و کنترل کیفی تولید می‌شوند و نسبت با مشابه خارجی از کیفیت بیشتری برخوردار هستند.

خضری مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: کمیته امداد برای ایجاد اشتغال و رونق کسب و کار و همچنین قطعی وابستگی خانوار‌ها به مستمری، از جوانان زیر پوشش پشتیبانی می‌کند و همچنین تا سقف ۵۰ میلیون به هر نفر تسهیلات کم بهره اعطا می‌کند تا بتوانند برای خود و دیگران اشتغالزایی کنند.

جهینی رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان مهاباد در خصوص تولیدات و صادرات این شهرستان گفت: در شش ماهه سال جاری ۳ میلیون ۴۰۰ هزار دلار کالای تولید داخل شهرستان صادر شده که نقش مهمی در شکوفایی و تولید شهرستان داشته و به تازگی ۶ هزار فیلتر تولید شهرستان نیز به صادرات ما اضافه شده است.

انتهای پیام / س خ 

 

برچسب ها: اشتغال ، صادرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.