هواداران تیم انتخاباتی «ثبات و همگرایی» به رهبری عبدالله عبدالله امروز در ولایت های پروان، جوزجان و پنجشیر دست به تظاهرات زدند.

تظاهرات هواداران عبدالله در ولایت های پروان، جوزجان و پنجشیربه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، هواداران تیم انتخاباتی «ثبات و همگرایی» به رهبری عبدالله عبدالله امروز در ولایت های پروان، جوزجان و پنجشیر دست به تظاهرات زدند.

این اعتراضات که از روز جمعه گذشته در ولایت کابل آغاز شد، اکنون دامنه وسیع تری به خود گرفته و در روزهای اخیر بسیاری از شهرهای بزرگ شاهد تجمعات اعتراضی هواداران عبدالله بوده است.

تیم انتخاباتی «ثبات و همگرایی» تاکید دارد که 300 هزار رای غیر بایومتریک شده باید از سوی کمیسیون انتخابات افغانستان باطل اعلام شود اما کمیسیون انتخابات تاکنون به این درخواست پاسخ مثبت نداده است.

این تیم انتخاباتی تاکید کرده است که تا پذیرفته نشدن این خواسته، تصمیم های کمیسیون انتخابات را نمی پذیرد. هواداران عبدالله همچنین در هفت ولایت مناع بازشماری آرا شده اند.

گفتنی است که انتخابات ریاست جمهوری افغانستان در تاریخ 6 میزان/ مهر برگزار شد اما اعلام نتایج ابتدایی آن تاکنون دو بار به تاخیر افتاده و هنوز زمان دقیقی برای اعلام نتایج انتخابات افغانستان اعلام نشده است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.