دریافتی ما حتی از تیم پارس جنوبی کمتر است

سرمربی تیم ماشین‌سازی تبریز گفت:دریافتی اعضای کادر فنی و بازیکنان تیمم حتی از تیم پارس جنوبی کمتر است.

دریافتی ما حتی کمتر از تیم پارس جنوبی استبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رسول خطیبی سرمربی تیم ماشین‌سازی تبریز پس از تساوی یک - یک تیمش مقابل پارس جنوبی جم بیان کرد: با وجود اینکه در طول هفته گذشته روی ضربات ایستگاهی کار کرده بودیم، حریف به گل رسید، اما در ادامه تمام آمار‌ها دست تیم ما بود. فکر می‌کنم ما می‌توانستیم سه امتیاز را بگیریم و برای سه امتیاز هم آمده بودیم، ولی همین که برگشتیم و توانستیم جبران کنیم از همه ممنونم.

او افزود: فکر می‌کنم هواداران هم از کیفیت بازی راضی بودند. به نظرم موقعیت‌های ما بیشتر از حریف بود. این بازی هم برای ما تمام شد و امیدوارم همین روند را به لحاظ کیفیت بازی ادامه دهیم.

سرمربی تیم ماشین‌سازی تبریز در پاسخ به سؤالی در مور قضاوت سیدوحید کاظمی در این بازی گفت: قرار شده در مورد داوری حرف نزنیم. فکر می‌کنم کاظمی با اینکه می‌توانست در یکی دو صحنه به ما کارت ندهد، اما یکی از بهترین داورهاست و امروز هم قضاوت خوبی داشت.

خطیبی در پاسخ به سؤالی درباره مشکلات مالی تیم پارس جنوبی و اینکه ماشین‌سازی تیم خصوصی به حساب می‌آید، گفت: نباید تیم‌هایی که در لیگ برتر کار می‌کنند این مشکلات را داشته باشند. امیدوارم این مشکلات در هیچ‌کدام از تیم‌ها نباشد. ما هم مشکل داریم. به طور کلی از تیم اول تا تیم آخر لیگ همه مشکل دارند، ولی ما تمرکزمان را روی این موضوع نگذاشتیم.

او ادامه داد: همان‌طور که گفتم مشکل وجود دارد، ولی با بازیکنان و کادرفنی صحبت کردیم و قرار شده تمرکزمان روی فوتبال باشد و سعی کنیم به حاشیه‌ها و مشکلات توجه نداشته باشیم. به همین خاطر است که بازیکنان با تمام وجود کار می‌کنند و این شادابی تیم‌مان نشأت گرفته از این است که سعی می‌کنیم به مسائل فنی نگاه کنیم.

سرمربی تیم ماشین‌سازی تبریز گفت: خدا را شکر کنید اعضای تیم شما تا به اینجا ۳۰ درصد از قراردادشان را گرفته‌اند، ولی ما خیلی کمتر پول گرفتیم، اما همان‌طور که گفتم فکرمان روی مسائل فنی است.

خطیبی درباره تقویت تیمش در فصل نقل‌وانتقالات گفت: با جذب یکی دو بازیکن تیم‌مان را تقویت می‌کنیم. باید دو هفته باقیمانده را پشت سر بگذاریم و بعد بنشینیم و صحبت کنیم. تغییرات زیادی نداریم، ولی حداقل دو یا سه نفر به تیم اضافه می‌کنیم، چون در لیست‌مان جای خالی هم داریم.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.