رشد ۲۵ درصدی اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم

امسال، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم استان چهارمحال و بختیاری با رشد ۲۵ درصدی همراه بوده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، وفا همتی مسئول سازندگی بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری گفت: امسال، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم استان با رشد ۲۵ درصدی همراه بوده است.

او افزود: اعزام اردو‌های جهادی سپاه در قالب گروه‌های مختلف، همه ساله در اردو‌های سه روزه، هفت روزه و ۱۰ روزه در سطح استان انجام می‌شود.

همتی با اشاره به استقبال برابر بانوان و آقایان برای حضور در این اردو‌ها اضافه کرد: گروه‌های اعزامی از ۱۲ نفر تا ۶۰ نفر هستند که حوزه فعالیت بانوان امور فرهنگی، کاهش آسیب‌های اجتماعی و پزشکی و زمینه فعالیت آقایان فعالیت‌های عمرانی، اشتغالزایی و حوزه منابع طبیعی است.

او ادامه داد: روند خدمت رسانی به مناطق محروم در چندسال گذشته افزایش یافته و شاهد حضور اقشار مختلف اعم از دانشجویان، طلاب، کسبه، دانش‌آموزان و مدیران اداری در این مناطق هستیم.

همتی گفت: مناطق اعزامی از مناطق ۱۰ گانه استان شامل منطقه مشایخ در شهرستان کیار، منطقه دیناران و میانکوه در شهرستان اردل، دهستان موگویی و بخش بازفت در شهرستان کوهرنگ، منطقه آورگان و چغاخور در شهرستان بروجن، روستای آزادگان در شهرستان بن، روستای شوراب صغیر در شهرستان سامان و شهر سودجان و مرغملک در شهرستان شهرکرد است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار