شاه علی دوست: اشتباهات داوری به ضرر سایپا تکرار می‌شود/ تیم مان ضعیف نیست

کاپیتان تیم فوتبال سایپا تهران گفت: چندین هفته است اشتباهات داوری علیه تیم مان تکرار می‌شود و این موضوع به سایپا فشار وارد کرده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، روزبه شاه علی دوست درباره توقف تیم فوتبال سایپا تهران مقابل فولاد خوزستان در هفته سیزدهم لیگ برتر بیان کرد: مقابل فولاد موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم، اما باز هم نتوانستیم آن‌ها را به گل تبدیل کنیم. فشار روی سایپا تنها به این بازی مربوط نمی‌شود و چندین بازی است که داوری به ضررمان است. شک نکنید در نیمه اول توپ به دست مدافع فولاد برخورد کرد، اما اینکه چرا قانون در بازی‌های مختلف متفاوت است، باید کارشناسان جواب بدهند.

او درباره اینکه سایپا در هفته‌های اخیر لیگ برتر از داوری متضرر شده است، گفت: ابراهیم صادقی در ابتدای فصل از بازیکنان درخواست کرد به هیچ وجه علیه داوری حرف نزنند. شخصیت خودش هم به شکلی است که در حالت عادی به داور اعتراض نمی‌کند. بی شک به سایپا فشار آمد که او روز گذشته چنین صحبت‌هایی کرد. اگر بازی‌های ما را رصد کنید می‌بینید اشتباهات داوری زیادی علیه سایپا رخ داده است.


بیشتر بخوانید: کعبی: سایپا تیم خوبی نشان داد/ همه به دنبال منافع تیم ملی فوتبال ایران هستیم


کاپیتان تیم فوتبال سایپا تهران در ادامه تصریح کرد: در بازی قبلی مان با ماشین سازی نه تنها یک پنالتی به سود سایپا نگرفتند بلکه یک پنالتی اشتباه به ناحق علیه مان گرفتند. در آن بازی نتیجه به کل تغییر کرد. این موضوع به تیم جوانی مانند سایپا و سرمربی اش فشار می‌آورد.

شاه علی دوست درباره ارزیابی اش از جایگاه سایپا در پایان فصل گفت: باید باشگاه پیگیر این اشتباهات شود. سال‌های زیادی در لیگ برتر بازی کرده ام و تنها تیم‌های ضعیف سقوط کرده اند. اگر بازی‌های سایپا را دیده باشید متوجه می‌شوید این تیم به هیچ وجه ضعیف نیست. مقداری از داوری متضرر شده و تا حدی هم بدشانس بوده است.

او درباره دلیل گل نزدن بازیکنان سایپا اظهار داشت: متاسفانه در زدن ضربات آخر کم دقت هستیم و باید دقت بیشتری در این زمینه داشته باشیم. امیدوارم در هفته‌های آتی این مشکل را حل کنیم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار لیگ برتر فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار