شناسایی ۴۵ مشکل در روند کاری سازمان همیاری شهرداری‌ها

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ۴۵ مشکل در روند کاری سازمان همیاری شهرداری‌ها استان شناسایی شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در نخستین مجمع عمومی شورای سازمان همیاری شهرداری‌های استان با اشاره به نقش شهرداری‌ها در جامعه گفت: شهرداران این استان برای احیای سازمان همیاری شهرداری‌ها کمک و تلاش کنند.

او افزود: ۴۵ مشکل در روند کاری این سازمان شناسایی شده است.

عباسی اضافه کرد: تمامی شهرداران، مسئولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط و مدیران فنی و عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری برای رفع این مشکلات اقدام لازم را انجام دهند.

او ادامه داد: مشارکت شهرداری‌ها و سپردن فعالیت‌های عمرانی به شورای سازمان همیاری شهرداری‌های چهارمحال و بختیاری می‌تواند باعث احیا و رونق دوباره این سازمان شود.

عباسی گفت: شهرداران ارتباط کاری خود در بخش‌های مختلف عمرانی و شهرسازی را با شورای سازمان همیاری شهرداری‌های چهارمحال و بختیاری بیشتر کنند.

او افزود: شورای سازمان همیاری شهرداری‌های استان در آینده‌ای نزدیک پالایش خواهد شد.

عباسی اضافه کرد: بر اساس قانون جدید سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور مدیران دولتی، کارمندان دستگاه‌های اجرایی، شهرداران، اعضای شورا‌های اسلامی و کارکنان آن‌ها نمی‌توانند به عنوان اعضای هیئت مدیره شورای سازمان همیاری شهرداری‌ها فعالیت کنند.

او ادامه داد: به همین منظور با پنج نفر از متخصصان چهارمحال و بختیاری در حوزه‌های مختلف عمرانی، شهرسازی، مالی و حقوقی هماهنگ شود تا به صورت افتخاری در هیئت مدیره سازمان همیاری شهرداری‌های استان فعالیت داشته باشند.

عباسی گفت: از این تعداد سه نفر به عنوان اعضای اصلی و یک نفر به عنوان عضو علی البدل هیئت مدیره سازمان همیاری شهرداری‌های چهارمحال و بختیاری فعالیت می‌کنند.

در این نشست معصومه کیان‌پور قهفرخی، سولماز اشراقی سامانی، کرامت نیکخواه کاجی، احمد آدینه جونقانی و حجت‌الله کریمی به عنوان کاندیدا‌های هیئت مدیره سازمان همیاری شهرداری‌های چهارمحال و بختیاری معرفی شدند.

انتهای پیام/ف

برچسب ها: استانداری ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار